-
1.
نویسنده : ایرانی، علیرضا ؛ فرهنگی، علی اکبر ؛ مهرگان، محمد رضا ؛ ایرانی، سپیده ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1397، دوره دهم - شماره 4 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 889 تا 904 )
کلیدواژه ها:تجربهمشارکتگردشگریبهاشتراکگذاریهمآفرینیآفرینشمصاحبهCoمحصولتجربههاپژوهش
-
2.
نویسنده : فرهنگی، علی اکبر ؛ کروبی، مهدی ؛ صادق وزیری، فراز ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1394، دوره هفتم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 145 تا 162 )
کلیدواژه ها:هویت برندتوریسم سلامتروش نظریة داده بنیاد کلاسیکگلیزرمرکز ثقلنظریۀ داده بنیادکدگذاری
-
3.
نویسنده : فرهنگی، علی اکبر ؛ لطفی، علی ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1388، دوره اول - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 119 تا 134 )
کلیدواژه ها:خدمات اطلاعاتیخدمات بازاریابیخدمات آموزشیخدمات ترویجی و خدمات تبلیغات تجاریصادراتسازمان توسعه تجارت ایراناطلاعاتسازمان توسعه تجارتتوسعه صادرات
-
4.
نویسنده : آدوسی، علی ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛ نجف بیگی، رضا ؛ نویسنده مسئول : فرهنگی، علی اکبر ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1400، دوره سیزدهم ، شماره 3 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 845 تا 860 )
کلیدواژه ها:آمیخته بازاریابیمدیریت رسانهارتباطات یکپارچه بازاریابیارتباطاترسانههاارتباطات یکپارچه بازاریابیبانک سپهبانکبازاریابی
-
5.
نویسنده : تابش، علیرضا ؛ فرهنگی، علیاکبر ؛ حسینی، سید روحاله ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1400، دوره سیزدهم ، شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 153 تا 183 )
کلیدواژه ها:صنایع خلاقرسانه سینماالگوی کسب سهم از بازارصنعت تصویربازاریابی بینالمللی فیلمسینمافیلمسینمای ایرانمحصولبازاریابیصنعترسانه
-
6.
نویسنده : فرهنگی، علی اکبر ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛ خانلری، امیر ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1387، دوره اول - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 87 تا 104 )
کلیدواژه ها:بازاریابیمدرنپستمدرنمصرفپستمدرنیسممصرفکنندگانارتباطاتبازاریابی مدرن
-
7.
نویسنده : لطفی، علی ؛ غریب نواز، نادر ؛ نویسنده مسئول : فرهنگی، علی اکبر ؛ فریدچهر، الهام ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1401، دوره چهاردهم ، شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 94 تا 113 )
کلیدواژه ها:بازاریابی رابطهمندکیفیت ارتباط با مشتریپیشزمینهها و پیامدها