-
1.
نویسنده : بهاری، جعفر ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛
مجله:مهندسی مدیریت نوین»پاییر و زمستان 1396، سال ششم - شماره22و23 رتبه C (دانشگاه آزاد (13 صفحه - از 59 تا 71 )
کلیدواژه ها:صنعت بانکداریکیفیت خدماتتبریزمدل سروکوالرضایت مشتری
-
2.
نویسنده مسئول : عباسیان، محمد ؛ نویسنده : صحت، سعید ؛
مجله:مطالعات مدیریت و توسعه پایدار»تابستان 1400-شماره 2 رتبه C (دانشگاه آزاد (27 صفحه - از 6 تا 32 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریاعتماد مشتریحفظ مشتریمدیریت ارتباط با مشتری پایدارمدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری پایدار
-
3.
نویسنده : نجفی زاده، نادره السادات ؛ میرزایی، علی اکبر ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»تابستان 1397، سال سیزدهم - شماره 39 رتبه C (دانشگاه آزاد (18 صفحه - از 37 تا 54 )
کلیدواژه ها:تصویر ذهنیکیفیت خدماتکیفیترضایت مشتریارزش ادراک شدهنیات رفتاریکیفیت محیط فیزیکی
-
4.
نویسنده : رستم پور، یوسف ؛ برقیمقدم، جعفر ؛ شرفی، حسین ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»بهار 1397، سال سیزدهم - شماره 38 رتبه C (دانشگاه آزاد (10 صفحه - از 87 تا 96 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریرفع تعارضکالاهای ورزشیتعهد رابطهمند
-
5.
نویسنده : عباسپور، باقر ؛ نجفیزاده، نادره السادات ؛ میرزایی، علی اکبر ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»بهار 1397، سال سیزدهم - شماره 38 رتبه C (دانشگاه آزاد (17 صفحه - از 15 تا 31 )
کلیدواژه ها:سفررضایت مشتریکیفیت وبسایتالکترونیکیوفاداری الکترونیکی مشتریهیجان مشتری
-
6.
نویسنده : میرزایی ازندریانی، آیه ؛ نویسنده مسئول : آریا، کیومرث ؛
مجله:مطالعات مدیریت و توسعه پایدار»زمستان 1400-شماره 4 رتبه C (دانشگاه آزاد (26 صفحه - از 33 تا 58 )
کلیدواژه ها:پلتفرمهای مشارکتی توزیع مجدد آنلاینکالاهای دست دومرضایت مشتریوفاداری به برند
-
7.
نویسنده مسئول : ولی، مجید ؛ نویسنده : صابونچی، رضا ؛ احمدی، سیروس ؛
مجله:مدیریت و رفتار سازمانی در ورزش»بهار 1400 - شماره 12 رتبه C (دانشگاه آزاد (11 صفحه - از 75 تا 85 )
کلیدواژه ها:حمایت سازمانیکیفیتخدماترضایتمشتریمدیریتدانش
-
8.
نویسنده : قمری پور، مریم ؛ امیرحسینی، زهرا ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»بهار 1397، سال سیزدهم - شماره 38 رتبه C (دانشگاه آزاد (18 صفحه - از 115 تا 132 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری برندبرند (اپلسامسونگ و هوآوی)جوانان خرمآبادهویت برند مصرفکننده
-
9.
نویسنده : احمدی، عباس ؛ حیدری، سید احمد ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»پاییز 1396، سال دوازدهم - شماره 36 رتبه C (دانشگاه آزاد (16 صفحه - از 105 تا 120 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریرفتار مشتریخرید آنلاینتبلیغ دهان به دهان الکترونیکیسایت دیجی کالا
-
10.
نویسنده : کوهی، شبنم ؛ وظیفه دوست، حسین ؛ میرابی، وحیدرضا ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»تابستان 1396 - شماره 34 رتبه C (دانشگاه آزاد (17 صفحه - از 101 تا 117 )
کلیدواژه ها:توانمندسازیرضایت مشتریتوانمندسازی روانشناختیهتلهای 5 ستاره