-
1.
نویسنده مسئول : شبابی، هومن ؛ نویسنده : یحیی زاده فر، محمود ؛ غیاث آبادی فراهانی، مریم ؛ گران ارویمی، آرش ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»بهار 1400 - شماره 49 رتبه B (دانشگاه آزاد (19 صفحه - از 355 تا 373 )
کلیدواژه ها:رضایتوفاداری مشتریانبانکداری همراهبانکاطلاعاتمشتریبانکداری تلفن همراهمشتریانکاربران
-
2.
نویسنده : اسودی، غزاله ؛ نویسنده مسئول : روستا، علیرضا ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»تابستان 1400 - شماره 50 رتبه B (دانشگاه آزاد (23 صفحه - از 316 تا 338 )
کلیدواژه ها:رضایتاعتمادتبلیغات شفاهیقصد خرید مجددمسئولیت اجتماعی شرکتمشتریانکاربران
-
3.
نویسنده : حاج پور، صوفیا ؛ میرشکاری، فائزه ؛ نویسنده مسئول : رهدار، محبعلی ؛
مجله:مطالعات مدیریت و توسعه پایدار»بهار 1401- شماره 5 رتبه B (دانشگاه آزاد (10 صفحه - از 136 تا 145 )
کلیدواژه ها:رضایتکیفیت خدماتآموزش مجازی
-
4.
نویسنده : عسگری، علیرضا ؛ مرادخانی، احمد ؛ نویسنده مسئول : ناصرخاکی، حسین ؛
مجله:فقه و مبانی حقوق اسلامی»تابستان 1396 - شماره 2 رتبه B (دانشگاه آزاد/ISC (38 صفحه - از 57 تا 94 )
کلیدواژه ها:مجنی علیهرضایتاذنسقوط قصاصآثار وضعی و تکلیفیقصاصدیهحق قصاصجنایتقصـاصقانون مجازات اسلامی مصوب
-
5.
نویسنده : رشادت جو، حمیده ؛ نویسنده مسئول : ابراهیم پور، امیر ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»زمستان 1399، سال پانزدهم - شماره 49 رتبه B (دانشگاه آزاد (15 صفحه - از 23 تا 37 )
کلیدواژه ها:رضایتاعتمادرفتار مصرفکنندهوفاداریبازاریابی کارآفرینانهاﺳﺘﺎرت آپ
-
6.
نویسنده مسئول : کریمی، بهزاد ؛ نویسنده : خلعتبری، جواد ؛
مجله:مهارت های روانشناسی تربیتی»بهار 1396 - شماره 29 رتبه B (دانشگاه آزاد (10 صفحه - از 65 تا 74 )
کلیدواژه ها:رضایتزناشوییصمیمیتشناختی-رفتاریدل زدگی
-
7.
نویسنده : زندیان، فاطمه ؛ شریف، عاطفه ؛ محرابی، نازیلا ؛ ناصری، فاطمه ؛ نویسنده مسئول : محمودی، حمیدرضا ؛
مجله:دانش شناسی»زمستان 1399 - شماره 51 رتبه B (دانشگاه آزاد/ISC (16 صفحه - از 60 تا 75 )
کلیدواژه ها:کتابخانه دانشگاهیرضایتتهرانکاربرکتابدار