بهار 1400 - شماره 49 رتبه B (دانشگاه آزاد)
-
تبیین مدل معادلات ساختاری چابکی فرآیند طراحی و توسعه محصول جدید با تمرکز بر طراحی پلتفرم خودروی ایرانی
نویسنده : اتحاد، مهدیه ؛ رحیمی نیک، اعظم ؛ منطقی، منوچهر ؛ صافی، حسین ؛ نویسنده مسئول : نعمتی زاده، سینا ؛
(23 صفحه - از 1 تا 23 )
کلیدواژه ها: چابکی توسعه محصول جدید مدل پارادایمی نظام دروازه ای خودرو فرآیند خودروسازی مدل
-
انتخاب بهینه سبد سهام با استفاده از الگوریتم ترکیبی هوش جمعی سالپ و سینوس کسینوس و شبکههای عصبی روبه جلو
نویسنده : حسینی، سیدعلی ؛ جهانشاد، آزیتا ؛ نویسنده مسئول : اسماعیل زاده مقری، علی ؛
(29 صفحه - از 24 تا 52 )
کلیدواژه ها: سبد بهینه سهام الگوریتم هوش جمعی سالپ الگوریتم سینوس کسینوس شبکه های عصبی روبه جلو الگوریتم انتخاب بهینه سبد سهام سهام شبکه عصبی سبد سهام مدل واریانس
-
ارائه الگویی از رفتار خرید تصادفی متناسب با عوامل و ویژگیهای داخلی و خارجی مشتریان با استفاده از روش تئوری داده بنیاد (مورد مطالعه: فروشگاه زنجیرهای رفاه شهر خرمآباد)
نویسنده : موسوی، سید نجم الدین ؛ مؤمنی، مریم ؛ نویسنده مسئول : اکبری پشم، فاطمه ؛
(27 صفحه - از 53 تا 79 )
کلیدواژه ها: عوامل داخلی عوامل خارجی رفتار خرید تصادفی پژوهش عوامل محصول
-
اندازهگیری و رتبهبندی کارایی سهولت کسب و کار در ایران و کشورهای منتخب
نویسنده : مردانی نجف ابادی، مصطفی ؛ رزم اور، فرشاد ؛ نویسنده مسئول : اوحدی، نسرین ؛
(24 صفحه - از 80 تا 103 )
کلیدواژه ها: کشورهای با درآمد متوسط تحلیل پوششی دادههای فازی رتبه بندی کارایی سهولت کسب و کار کسب و کار کارایی اقتصادی تجارت ایران فضای کسب و کار محیط کسب و کار ارزیابی
-
سبک رهبری و کیفیت زندگی کاری کارکنان (دانشگاه های آزاد اسلامی استان اصفهان)
نویسنده : کیانوش، داود ؛ رضائیان، علی ؛ نویسنده مسئول : برومند، زهرا ؛
(23 صفحه - از 104 تا 126 )
کلیدواژه ها: کیفیت زندگی کاری سبک رهبری دانشگاههای آزاد اسلامی رهبری دموکراتیک رهبری بوروکراتیک کارکنان کیفیت زندگی کاری کارکنان مدیران
-
تاثیر بازاریابی بین المللی بر بهبود عملکرد صادراتی شرکت های صادر کننده ( مطالعه موردی: شرکتهای صادرکننده قطعات خودرو)
نویسنده : توسلی، میترا ؛ نویسنده مسئول : آزاد، ناصر ؛
(20 صفحه - از 127 تا 146 )
کلیدواژه ها: ارتباط اندازه شرکت عملکرد صادراتی جهتگیری مشتری تعهد رفتاری مدت ارتباط ابهام محیطی بهبود عملکرد صادراتی بازار بازاریابی ارتباطات مشتری بازاریابی بینالمللی
-
طراحی مدل تعالی سازمانی (EFQM)در ورزش ایران (مطالعه موردی فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران)
نویسنده : توسلی، سید محمد ؛ نویسنده مسئول : اسمعیلی، محمدرضا ؛
(28 صفحه - از 147 تا 174 )
کلیدواژه ها: پراگماتیسم پارادایم استراتژی روایی توصیفی پیمایشی فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران کارکنان تعالی سازمانی مدل مدل تعالی سازمانی مدیریت
-
تأثیر رهبری خدمتگزار و مسئولیتپذیری اجتماعی بر رفتارمشتریمدارانه کارکنان (مورد مطالعه: شعب بانک ملت شهر کرمانشاه)
نویسنده : فخری، مریم ؛ نویسنده مسئول : حسین پور، مهدی ؛
(15 صفحه - از 175 تا 189 )
کلیدواژه ها: بانک ملت مسئولیت پذیری اجتماعی شهر کرمانشاه رهبری خدمتگزار رفتارمشتری مدارانه کارکنان مسئولیت رفتار مشتری مدارانه رهبری خدمت
-
بررسی پیامدهای پیادهسازی سیستم نامنویسی متمرکز برای بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی (مورد مطالعه: اداره کل غرب سازمان تامین اجتماعی)
نویسنده : حسینی، سعید ؛ نویسنده مسئول : بازآیی، قاسمعلی ؛
(12 صفحه - از 190 تا 201 )
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات رضایت مشتریان فناوریهای اطلاعات سیستم نامنویسی متمرکز سازمان تامین اجتماعی فناوری اطلاعات سیستم
-
ارایه الگوی مدل خلق ارزش برای مشتریان بانک ها در فرایند خلق مشترک ارزش برند ( مورد مطالعه بانک شهر)
نویسنده : کجوری، حمیدرضا ؛ صفرزاده، حسین ؛ نویسنده مسئول : میرابی، وحیدرضا ؛
(25 صفحه - از 202 تا 226 )
کلیدواژه ها: خلق مشترک خلق مشترک ارزش برند ارزش ویژه برند مشتری مشتریان بانک مدل ارزش خلق ارزش مدیران
-
معادله ساختاری عوامل موثر بر بازاریابی الکترونیکی در فضای حاکم بر کسب و کار ورزشی
نویسنده : فارسی، سلمان ؛ سوادی، مهدی ؛ نویسنده مسئول : سایبانی، حمید رضا ؛
(15 صفحه - از 227 تا 241 )
کلیدواژه ها: شبکههای اجتماعی خدمات الکترونیک ارتباطات بازاریابی طراحی محصول بازاریابی الکترونیکی مدل بازاریابی الکترونیکی مدیریت ارتباط با مشتری
-
شناسایی و رتبه بندی چالشهای همراستایی کسب و کار و فناوری اطلاعات: راهکاری برای همسویی استراتژیک (مطالعه موردی: شرکت فولاد جنوب)
نویسنده : خالقی، فرامرز ؛ محمدپور زرندی، محمد ابراهیم ؛
(19 صفحه - از 242 تا 260 )
کلیدواژه ها: استراتژی فناوری اطلاعات کسب و کار فرایند تحلیل سلسله مراتبی همراستایی شرکت فولاد جنوب چالش
-
شناسایی گلوگاه ها و شاخص های مؤثر جهت وصول مطالبات معوق بانک با استفاده از روش دیمتل فازی(Fuzzy DEMATEL) (مورد مطالعه: یکی از بانک های بزرگ تجاری)
نویسنده مسئول : خسروانجم، داود ؛ نویسنده : کشانچی، بهزاد ؛ احمدی افشار، سید مهدی ؛ پورقلی، امیر ؛
(22 صفحه - از 261 تا 282 )
کلیدواژه ها: مطالبات معوق دیمتل فازی چگونگی نظام مند کردن نظارت بر وصول مطالبات غیرجاری تسهیلات بانک روش دیمتل فازی شاخص شناسایی اقتصادی پرسشنامه
-
ارائه مدلی به منظور توسعه روابط برند- مصرفکننده در صنعت هتلداری برمبنای نظریه داده بنیاد
نویسنده : علیزاده، حمید ؛ حیدری، سید عباس ؛ نویسنده مسئول : خیری، بهرام ؛
(21 صفحه - از 283 تا 303 )
کلیدواژه ها: مصرفکننده صنعت هتلداری برند روابط برند- مصرفکننده هتل مدل پژوهش مصاحبهها روابط
-
بررسی اثرات هوش هیجانی بر عوامل اجتماعی، روانی و توسعه منابع انسانی (مورد مطالعه: سازمان بیمه تامین اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری)
نویسنده : زمانی، حسین ؛ نویسنده مسئول : رفیعی، منصور ؛
(28 صفحه - از 304 تا 331 )
کلیدواژه ها: عوامل اجتماعی بیمه تامین اجتماعی هوش هیجانی رهبری روانی و توسعه منابع انسانی کارکنان توسعه منابع انسانی هوش هیجانی روانی سازمان برازش همبستگی
-
بررسی عوامل راهبردی موفقیت کسب و کارهای خانگی با رویکرد مدلسازی ساختاری – تفسیری و MICMAC
نویسنده : صفایی گنجین، منیژه ؛ کاملی، محمد جواد ؛ نویسنده مسئول : سید نقوی، میر علی ؛
(23 صفحه - از 332 تا 354 )
کلیدواژه ها: کارآفرینی عوامل راهبردی کسب و کارهای خانگی کسب اطلاعات مدل نوآوری کسب و کارهای نوپا شکست
-
بررسی عوامل موثر بر استفاده از بانکداری همراه توسط مشتریان (مطالعه موردی: داده های شعب بانک ملی استان مازندران)
نویسنده مسئول : شبابی، هومن ؛ نویسنده : یحیی زاده فر، محمود ؛ غیاث آبادی فراهانی، مریم ؛ گران ارویمی، آرش ؛
(19 صفحه - از 355 تا 373 )
کلیدواژه ها: رضایت وفاداری مشتریان بانکداری همراه بانک اطلاعات مشتری بانکداری تلفن همراه مشتریان کاربران
-
طراحی الگوی بهبود تصویر ذهنی، آگاهی و شناخت برند پستبانک ایران در جذب مشتری
نویسنده : شیروانی، علیرضا ؛ نویسنده مسئول : شمسی، احمد ؛
(31 صفحه - از 374 تا 404 )
کلیدواژه ها: آگاهی از برند شناخت برند ﺟﺬب ﻣﺸﺘﺮی پست بانک ایران تصویر ذهنی مشتری بانک مشتریان کدگذاری مدل مقوله
-
تاثیر سرمایه گذاران خطرپذیر و وام بانکی بر عملکرد شرکتهای کوچک و متوسط
نویسنده : مینایی، مرجان ؛ نویسنده مسئول : صمدی، فاطمه ؛
(27 صفحه - از 405 تا 431 )
کلیدواژه ها: تامین مالی سرمایه گذاری خطرپذیر (VC) ارزش شرکت و شرکت های کوچک و متوسط بنگاههای کوچک و متوسط سرمایه سرمایهگذاران خطرپذیر وام اقتصادی عملکرد شرکت
-
شناسایی و ارزیابی شاخص های تجاری سازی دانش با رویکرد بین الملل در شرکت های دانش بنیان شهر تهران
نویسنده : عربی، افسانه ؛ شریف زاده، محمدشریف ؛ گرجی، محمد باقر ؛ نویسنده مسئول : چراغعلی، محمودرضا ؛
(17 صفحه - از 432 تا 448 )
کلیدواژه ها: شرکتهای دانش بنیان رویکرد بین الملل تجاری سازی دانش دانش بنیان کارآفرینی شناسایی فناوری شاخص پژوهش
-
ارایه مدل علی عوامل موثر بر توسعه عملکرد سازمانی بر اساس سرمایه فکری سبز و نوآوری سبز
نویسنده مسئول : عزیزی، میثم ؛ نویسنده : رحیمی، موسی ؛ کبیری، فاطمه ؛
(18 صفحه - از 449 تا 466 )
کلیدواژه ها: عملکرد سازمان نوآوری سبز سرمایه فکری سبز کارکنان مدل
-
بررسی نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در تحولات حکمرانی صالح (با تاکید بر فناوری دولت یازدهم در کسب و کار الکترونیک)
نویسنده : قیاسی، فاطمه ؛ توحیدفام، محمد ؛ امینی، علی اکبر ؛ نویسنده مسئول : درویش پور، حجت الله ؛
(23 صفحه - از 467 تا 489 )
کلیدواژه ها: فناوری اطلاعات دولت الکترونیک حکمرانی خوب شفافیت کسب و کار الکترونیک فناوری اطلاعات و ارتباطات الکترونیک دولت فناوری اطلاعاتی و ارتباطی هـا
-
عوامل موثر در توسعه دانشگاه کارآفرین در دانشگاه آزاد اسلامی
نویسنده : امیرپور، فرناز ؛ معظمی، مجتبی ؛ نویسنده مسئول : کاوسی، اسماعیل ؛
(18 صفحه - از 490 تا 507 )
کلیدواژه ها: آموزش کارآفرینی دانشگاه کارآفرین رهبری کارآفرینانه در دانشگاه فرهنگ کارآفرینی و شایستگی های کارآفرینانه کارآفرین دانش توسعه فرهنگ کارآفرینی و شایستگیهای کارآفرینانه دانشگاه دانشگاه آزاد اسلامی توسعه دانش
-
تأثیر رهبری اصیل بر توانمندسازی روانشناختی با نقش میانجی عدالت سازمانی (مورد مطالعه: شرکت سیمان صوفیان)
نویسنده : ناصری کوچه بیوک، محمدعلی ؛ گودرزی، غلامرضا ؛ امیرکبیری، علیرضا ؛ نویسنده مسئول : رضاییان، علی ؛
(22 صفحه - از 508 تا 529 )
کلیدواژه ها: اعتماد عدالت سازمانی توانمندسازی روانشناختی رهبری اصیل احساس معنیداربودن کارکنان توانمندسازی کارکنان
-
تدوین مدلی برای شناسایی عوامل موثر بر ادراک مصرف کنندگان از ایمنی محصول (مطالعه موردی مصرف کنندگان لوازم خانگی در مشهد)
نویسنده : احمدیان، سعید ؛ بازآیی، قاسمعلی ؛ حیدری، سیدعباس ؛ نویسنده مسئول : نوربخش، سیدکامران ؛
(19 صفحه - از 530 تا 548 )
کلیدواژه ها: ایمنی محصول ادراک مصرف کننده از ایمنی ایمنی لوازم خانگی ادراک مصرف کننده مدل اطلاعات لوازمخانگی