keyword ارزش درک شده مشتری / (8 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : تقی گنجی، سارا ؛ علی پور درویشی، دکتر زهرا ؛ وهاب زاده، دکتر شادان ؛ Corresponding Author : سعیدنیا، دکتر حمیدرضا ؛
Journal:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1403، سال نوزدهم - شماره 1 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (8 page(s) - From 158 to 165 )
Keywords:ارزش درک شده مشتریتمایلات رفتارینوآوری در محصولاتالگوی اخلاق مدارانهرفتارهای ارزشآفرینی مشترکShared value creation behaviorsInnovation in productsCustomer's perceived valueethical modelBehavioral tendencies
-
2.
Corresponding Author : نوروزی، حسین ؛ Writer : نصرت پناه، رسول ؛ حسینی، زهرا سادات ؛
Journal:مدیریت استاندارد و کیفیت»پاییز 1402 - شماره 49 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (38 page(s) - From 35 to 72 )
Keywords:کیفیت خدماتارزش درک شده مشتریتجربه مشتریسیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکیپلتفرمهای کسبوکار آنلاینElectronic customer relationship management (ECRM) systemsOnline business platformscustomer perceived valuecustomer experienceService Quality
-
3.
Writer : خضری، مریم ؛ نصری، فرامرز ؛ Corresponding Author : نجفی، محسن ؛
Journal:مطالعات مدیریتی دریا محور»بهار 1401 - شماره 1 (20 page(s) - From 4 to 23 )
Keywords:تصویر برندهزینههای تبلیغاتبازاریابی رسانههای اجتماعیارزش درکشده مشتریperceived customer valueadvertising costsSocial Media Marketingbrand imageمشتریهتلرضایت مشتریمشتریانتصویر
-
4.
Corresponding Author : استادی، بختیار ؛ Writer : عبدالهی، علی ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1399 - شماره 38 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (14 page(s) - From 105 to 118 )
Keywords:ارزش درکشدۀ مشتریانارزش دورۀ عمر مشتریذهنیت مشتریمبلغ پرداختی مشتری.تابع زیان تاگوچیTaguchi loss functionCustomers’ Perceived Valuethe Customer’s Lifetime ValueCustomers’ MentalityPrice Paid by the Customerمشتریارزش درکشدۀ مشتریمشتریانمدلفرمولارزش درکشدۀ مشتریان
-
5.
Writer : آخوندی، فرشته ؛ سماواتیان، حسین ؛ عابدی، محمد رضا ؛ زارعی، شادی ؛
Journal:فرآیند مدیریت و توسعه»تابستان 1394 - شماره 92 ISC (22 page(s) - From 159 to 180 )
Keywords:ارزش درک شده مشتریارزش هیجانیارزش کارکردیارزش مالیانتظارات و تمایلات مشتریانویژگ یهای فروشگاه
-
6.
Writer : ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ دهقانی سلطانی، مهدی ؛ فارسی زاده، حسین ؛ غلامزاده، رسول ؛
Journal:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1394، دوره جدید - شماره 22 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 141 to 160 )
Keywords:ارزش درک شده مشتریتصویر بانکداری اینترنتیرضایت از بانکداری الکترونیکی
-
7.
Writer : فکور ثقیه، امیرمحمد ؛ حدادیان، سیما ؛ کلیدری، یگانه ؛
Journal:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1394 - شماره 13 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (21 page(s) - From 183 to 203 )
Keywords:کیفیت خدماترضایتمندیارزش درک شده مشترینیات رفتاری مثبت
-
8.
Writer : سید صالحی، سید علی رضا ؛ کاظمی، مهناز ؛
Journal:مدیریت بازاریابی»بهار 1394، سال دهم - شماره 26 (18 page(s) - From 75 to 92 )
Keywords:تئوری ارزش مصرفنگرانی زیست محیطیرفتار انتخابیارزش درک شده مشتری
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- علمی-پژوهشی (2 Article)
- ب (2 Article)
- الف (1 Article)