keyword customer satisfaction / (251 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : فیروزیان، محمود ؛ محمدیان، مقدسه ؛ غفوریان، هادی ؛
Journal:مدیریت فرهنگ سازمانی»تابستان 1385، دوره چهارم - شماره 2 ISC (28 page(s) - From 37 to 64 )
Keywords:رضایت مشتریخدمات پس از فروشخدمات قبل از فروششرایط پرداخت وجه کالاویژگیهای کالاAfterProducts payment conditionsProduct specificationssale servicescustomer satisfactionPre
-
2.
Writer : ديب، صلاح شيخ ؛
Journal:جامعة تشرين للدراسات والبحوث العلمية»السنة 2009، دوره 31 - العدد 2 (19 page(s) - From 9 to 27 )
Keywords:الانتاج فی الوقت المحددتخفیض التکلفةرضا العمیلتحسین الجودةالتحسین المستمرContinues ImprovementJust- in- Timecustomer satisfactionQuality Improvement
-
3.
Corresponding Author : علی نژاد، علیرضا ؛ Writer : محمد پور، پرویز ؛ اسفندیاری، نیما ؛
Journal:مدیریت توسعه و تحول»تابستان 1388 - شماره 2 (10 page(s) - From 75 to 84 )
Keywords:رضایت مشتریشش سیگمانمودار پارتوتجزیه و تحلیل عوامل شکست (FMEA)RPN؛ CTQچرخه DMAICSix sigmaparetoDMAIC CycleCTQcustomer satisfactionFMEARPN
-
4.
Writer : شاهین، آرش ؛ تیموری، احسان ؛
Journal:علوم مدیریت ایران»تابستان 1389 - شماره 18 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (21 page(s) - From 54 to 74 )
Keywords:رضایت مشتریمدیریت ارتباط با مشتری (CRM)آژانس های مسافرتیافزایش درآمدبهبود فرآیندهاIncome IncreaseProcess improvementtravel agenciescustomer satisfactionCustomer Relationship Management (CRM)مشتریCRMمدیریت ارتباط با مشتریتلفن همراهاطلاعاتموبایلمتغیرهای
-
5.
Writer : مسعودی، مصطفی ؛ حقیقی، محمد ؛
Journal:علوم مدیریت ایران»تابستان 1389 - شماره 18 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (21 page(s) - From 103 to 123 )
Keywords:رضایت مشتریوفاداری مشتریکیفیت ارتباطاتکانال های ارتباط با مشتریایرانخودروIran Khodrocommunication qualityCustomer Relationship Channelscustomer satisfactioncustomer loyaltyخودرومشتریارتباطاتخریدارانرضایتبـامشـتری
-
6.
Corresponding Author : برادران، مهدی ؛ Writer : عباسی، عباس ؛ صفرنیا، حسن ؛
Journal:راهبردهای بازرگانی»تابستان 1390 - شماره 17 ISC (16 page(s) - From 467 to 482 )
Keywords:رضایت مشتریوفاداری مشتریارزش ادراک شدهکیفیت خدمات ادراک شدهتصویر مشتریتعهدو اعتمادCustomer ImageCommitment and Trustcustomer satisfactionPerceived valuecustomer loyaltyperceived service quality
-
7.
Corresponding Author : فیض، دکترداود ؛ Writer : زارعی، دکتر عظیم ؛ زرگر، سید مجتبی ؛
Journal:راهبردهای بازرگانی»تابستان 1390 - شماره 17 ISC (14 page(s) - From 311 to 324 )
Keywords:کیفیت خدماترضایت مشتریمدل یابی معادلات ساختاریارزش ادراک شده خدماتمدل سروکوال بهبودیافتهمنطقه تحمل پذیری مشتریانPerceived Service ValueSERVQUAL Improved ModelZone of ToleranceStructural Equations Modeling.Service Qualitycustomer satisfaction
-
8.
Writer : حسینی، حسن ؛ سازور، اعظم ؛
Journal:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز و زمستان 1390 - شماره 16 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 117 to 142 )
Keywords:گردشگریرضایت مشتریتحلیل شکافکیفیت خدمات گردشگریمدل QFDtourism service qualitygap analysiscustomer satisfactionTouristQFDخدماتجهانگردیاطلاعاتگردشگران خارجی
-
9.
Writer : رشادت جو، حمیده ؛ نعمتی زاد، علی ؛ ابویی اردکان، محمد ؛
Journal:مدیریت فرهنگی»پاییز 1390 - شماره 13 Ranking Science-Research (Azad University (11 page(s) - From 93 to 103 )
Keywords:تصمیمات رفتاریدفاتر خدمات مسافرتیکیفیت خدماتایلامرضایتمندی مشتریService Qualitycustomer satisfactionIlambehavioural decisionstravel agencies
-
10.
Writer : Eftekharzadeh، Seyyed Farhad ؛ Shojaei، Seyyed Saeed ؛
Journal:Social Communication Sciences»Autumn 2011, Volume 1 - Number 3 (10 page(s) - From 13 to 22 )
Keywords:Electronic bankingBankingcustomer satisfactionBanking servicesquality of service
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- ب (47 Article)
- علمی-پژوهشی (30 Article)
- A (13 Article)
- الف (12 Article)
- B (11 Article)
- بین المللی (8 Article)
- ج (5 Article)
- د (3 Article)
- A+ (3 Article)
- C (2 Article)