keyword customer satisfaction / (251 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : روحانی پور، سید مهدی ؛ عموزاد مهدیرجی، حنان ؛ احسانی فر، محمد ؛ Corresponding Author : جعفرنژاد چقوشی، احمد ؛
Journal:مدیریت استاندارد و کیفیت»زمستان 1402 - شماره 50 ISC (33 page(s) - From 182 to 214 )
Keywords:کیفیترضایت مشتریفراترکیبکیفیت محصولکیفیت تولیدProduction qualityMetaSynthesisproduct qualityqualitycustomer satisfaction
-
2.
Corresponding Author : Tabasi Lotfabadi، Vahideh ؛ Writer : Karimi، Nasim ؛ Ghasempour Ganji، Seyedeh Fatemeh ؛
Journal:Iranian Journal Of Management Studies»Winter 2024, Volume 17 - Number 1 Ranking International (Ministry of Science/ISC (19 page(s) - From 239 to 257 )
Keywords:customer satisfactionRisk-takingPerceived valueProactiveEntrepreneurship Marketing
-
3.
Corresponding Author : امیدی، فریدون ؛ Writer : دهکردیان، پرستو ؛
Journal:مدیریت بازاریابی هوشمند»دی 1402، دوره چهارم - شماره 4 (13 page(s) - From 33 to 45 )
Keywords:رضایت مشتریادراک مشتریمحیط فیزیکیتکرار خرید مشتریانphysical environmentcustomer repeat purchasecustomer perceptioncustomer satisfactionمشتریمشتریانرستوران
-
4.
Writer : نیکخوی، نوید ؛
Journal:اکتشاف و پردازش هوشمند دانش»زمستان 1402،سال سوم - شماره 11 (16 page(s) - From 36 to 51 )
Keywords:رضایتمندی مشتریمدیریت ارتباط با مشتریوفاداری مشتریارزش ویژه برندCustomer relationship managementcustomer satisfactioncustomer loyaltybrand equity
-
5.
Writer : نقی زاده باقی، عباس ؛ عیسی زاده دابانلو، فاطمه ؛ نقی زاده باقی، مهدی ؛ Corresponding Author : کردلو، حسین ؛
Journal:مطالعات بازاریابی ورزشی»زمستان 1402- شماره 16 (18 page(s) - From 21 to 38 )
Keywords:رضایت مشتریرفتار مصرفکنندهبازاریابی الکترونیکیفروشگاههای آنلاینConsumer behaviorcustomer satisfactionOnline storesElectronic Marketing
-
6.
Writer : Saadati، Hossein ؛ Afsharirad، Majid ؛
Journal:International Journal of Business and Development Studies»December 2023, Volume 15 - Number 2 Ranking ج (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 155 to 176 )
Keywords:AHPcustomer satisfactionInternet Bankingretail bankingdigital banking
-
7.
Writer : وارسته، ریحانه ؛ Corresponding Author : ابراهیمی، احمد ؛
Journal:آینده پژوهی مدیریت»پاییز 1402- شماره 134 Ranking A (Azad University (16 page(s) - From 49 to 64 )
Keywords:پیشبینیآینده پژوهیخدمات پس از فروشرضایتمندی مشتریانرگرسیون گام به گامcustomer satisfactionPredictionfutures studiesstepwise regressionAfter-sales service
-
8.
بررسی تاثیر مدیریت ارتباط بامشتری الکترونیک بر قابلیتهای نوآوری اماکن ورزشی: نقش تعدیل-گری کوید-19
Corresponding Author : پاشایی، سجاد ؛ Writer : گل محمدی، حامد ؛
Journal:مطالعات بازاریابی ورزشی»پاییز 1402 - شماره 15 (18 page(s) - From 111 to 128 )
Keywords:اماکن ورزشیرضایت مشتریوفاداری مشتریcovid-19مدل موفقیت E-CRME-CRM success modelSports Venuescustomer satisfactioncustomer loyalty
-
9.
Writer : مهرآرا، اسدالله ؛ بهرام زاده، رضا ؛
Journal:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1402 - شماره 89 (19 page(s) - From 941 to 959 )
Keywords:رضایت مشتریکیفیت خدمات الکترونیکرفتار مشتریcustomer satisfactioncustomer behaviorquality of electronic services
-
10.
Writer : پارسائی، زینت ؛ رحیم نیا، فریبرز ؛ Corresponding Author : اسلامی، قاسم ؛
Journal:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر1402 - شماره 119 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 75 to 98 )
Keywords:رضایت مشتریوفاداری مشتریکیفیت ادغام کانال همهکارهارزش درکشده کانال همهکارهمشارکت مشتریCustomer engagementOmnichannel Integration Quality/ Omnichannel Perceived Value/ Customer Loyalty/ Customer Satisfaction /Customer EngagementOmnichannel Integration QualityOmnichannel Perceived Valuecustomer satisfactioncustomer loyalty
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- ب (47 Article)
- علمی-پژوهشی (30 Article)
- A (13 Article)
- الف (12 Article)
- B (11 Article)
- بین المللی (8 Article)
- ج (5 Article)
- د (3 Article)
- A+ (3 Article)
- C (2 Article)