keyword customer satisfaction / (251 Article)
- Sort by
- Date
-
21.
Writer : سمیعی، ابراهیم ؛ لطفی زاده، فرشته ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ ترابیان، محسن ؛
Journal:جامعه شناسی سیاسی ایران»بهمن 1401 - شماره 27 ISC (19 page(s) - From 5426 to 5444 )
Keywords:رضایت مشتریپژوهش ترکیبیفروشگاه زنجیره ایوفاداری به فروشگاهمحرکهای وفاداریloyalty driverscustomer satisfactionChain Storemixed researchStore Loyaltyفروشگاهفروشـگاهمشـتریوفاداریوفاداری مشـتریپژوهشبررسـیمؤلفه
-
22.
Writer : بهرامی، رضا ؛ قاسمی پاشا کلائی، طاهره ؛ Corresponding Author : طاهرپور کلانتری، هادی ؛
Journal:جستارهایی در مدیریت»زمستان 1401 - شماره 1 (16 page(s) - From 127 to 142 )
Keywords:رضایت مشتریارزش ادراک شدهرفتار شهروندی مشتریرفتار مشارکتی مشتریCustomer Citizenship Behaviorcustomer cooperative behaviorcustomer satisfactionPerceived value
-
23.
Writer : صفریان سینی، رضا ؛ بهپور، الهام ؛ Corresponding Author : بهرام زاده، محمدرضا ؛
Journal:جستارهایی در مدیریت»زمستان 1401 - شماره 1 (14 page(s) - From 94 to 107 )
Keywords:رضایت مشتریانتبلیغات شفاهی مثبتارتباط بین کارکنان و مشتریانکارخانه یکتا فناوری ابریشم مشهدRelationship between Customer and EmployeeYekta Silk Technology Factory of Mashhadpositive word of mouthcustomer satisfaction
-
24.
Writer : حسن نژاد، فاطمه ؛ سعید نیا، حمید رضا ؛ Corresponding Author : اسماعیل پور، حسن ؛
Journal:جامعه شناسی سیاسی ایران»دی 1401 - شماره 26 ISC (18 page(s) - From 1049 to 1066 )
Keywords:رضایت مشتریتجربه مشتریهایپرمارکتقصد بازگشت به فروشگاهintention to return to the storehypermarketcustomer experiencecustomer satisfactionمشتریتجربه
-
25.
Writer : احمدی، ابوالقاسم ؛ مومنی، ماندان ؛ Corresponding Author : رحیمی نیک، اعظم ؛
Journal:مدیریت کسب و کار»زمستان 1401 - شماره 56 Ranking B (Azad University (20 page(s) - From 1 to 20 )
Keywords:کیفیت خدماترضایت مشتریرستورانرویکرد دادهبنیادService Qualitycustomer satisfactionGrounded theory approachRestaurantمشتریکدگذاری
-
26.
Writer : نیکیان، ستاره ؛ آندرواژ، لیلا ؛ Corresponding Author : آلبونعیمی، ابراهیم ؛
Journal:مدیریت کسب و کار»زمستان 1401 - شماره 56 Ranking B (Azad University (18 page(s) - From 43 to 60 )
Keywords:رضایت مشتریوفاداری مشترینانتئوری زمینهایمدل پارادایمیکParadigmic Modelcustomer loyaltyBreadgrounded theorycustomer satisfactionکارکنانعوامل مؤثر بر رضایت مشتریصنعتیرضایت مشتریانمحصول
-
27.
Writer : حسن زاده، محمد ؛ حاصلی، داوود ؛ محرابی، نازیلا ؛ Corresponding Author : محمودی، حمیدرضا ؛
Journal:علوم و فنون مدیریت اطلاعات»زمستان 1401- شماره 29 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (19 page(s) - From 361 to 379 )
Keywords:ایرانکتابخانههای عمومیرضایت مشتریمدل کانوتجزیه و تاثیر عملکرد نامتقارنImpact of Asymmetric PerformanceAnalysiscustomer satisfactionpublic librariesKano ModelIran
-
28.
Corresponding Author : یاراحمدی، فتانه ؛ Writer : رمضانی بوشهری، سحر ؛
Journal:اقتصاد کشاورزی و توسعه»زمستان 1401 - شماره 120 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (19 page(s) - From 245 to 263 )
Keywords:رضایت مشتریاستان خوزستانارزش ویژه برندخرید مجددمحصول خرماKhuzestan (Province)Repurchase Intentionbrand equityDatescustomer satisfactionخرماارزش ویژهمحصول
-
29.
Writer : فارغ، فهیمه ؛ اولیا، محمد صالح ؛ Corresponding Author : زارع مهرجردی، یحیی ؛
Journal:مدیریت تولید و عملیات»زمستان 1401 - شماره 31 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (38 page(s) - From 1 to 38 )
Keywords:پویاییشناسی سیستمرضایتمندی مشتریدلفی فازیپایداری شرکتیCorporate sustainabilitycustomer satisfactionSystem DynamicsFuzzy Delphi
-
30.
Corresponding Author : دهقان نیری، محمود ؛ Writer : نوبهار، عماد ؛ هادی زاده رئیسی، محمدرضا ؛ تقوی، مهدی ؛
Journal:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»تابستان 1401، دوره دوازدهم - شماره 2 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (25 page(s) - From 59 to 83 )
Keywords:رضایت مشتریارزش درک شدهقصد خرید مشتریسفارش آنلاینonline orderingcustomer satisfactionPerceived valueCustomer Purchase Intention
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- ب (47 Article)
- علمی-پژوهشی (30 Article)
- A (13 Article)
- الف (12 Article)
- B (11 Article)
- بین المللی (8 Article)
- ج (5 Article)
- د (3 Article)
- A+ (3 Article)
- C (2 Article)