keyword customer satisfaction / (251 Article)
- Sort by
- Date
-
11.
Writer : بیاتی، محمد مهدی ؛ بهرام زاده، محمدرضا ؛ Corresponding Author : هادی زاده، علی اصغر ؛
Journal:جستارهایی در مدیریت»بهار 1402 - شماره 2 (17 page(s) - From 2 to 18 )
Keywords:رضایت مشتریاناعتماد آنلاینبازاریابی رابطه مند آنلاینOnline relational marketingcustomer satisfactionONLINE TRUST
-
12.
Writer : بهرامی، رضا ؛ راستین پور، فاطمه ؛ رضوی خبیر، حمیدرضا ؛ Corresponding Author : طاهرپور کلانتری، هادی ؛
Journal:جستارهایی در مدیریت»بهار 1402 - شماره 2 (14 page(s) - From 39 to 52 )
Keywords:رضایت مشتریارزش ادراک شدهرفتار شهروندی مشتریCustomer Citizenship Behaviorcustomer satisfactionPerceived value
-
13.
Writer : صالحی، نعمان ؛ حقیقت منفرد، جلال ؛ کاشفی نیشابوری، محمدرضا ؛ Corresponding Author : مهرمنش، حسن ؛
Journal:مهندسی مالی و مدیریت اوراق بهادار»بهار 1402 - شماره 54 Ranking A (Azad University/ISC (24 page(s) - From 182 to 205 )
Keywords:حفظ مشتریفینتک های مالیسامانه بام بانک ملی ایرانرضایت مشتریcustomer retentioncustomer satisfactionFinancial FintechBank Melli Iran Roof Systemمشتریفین تکبانک ملی ایرانمشتریانبانکرضایت مشتریان
-
14.
Writer : نصیری مستان آباد، مصطفی ؛ نوروزی، حسین ؛
Journal:مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی»بهار 1402 - شماره 13 (14 page(s) - From 37 to 50 )
Keywords:رضایت مشتریبازاریابی رابطه مندکیفیت رابطهبانک سپهنگهداری مشتریانrelationship qualitySepeh Bankcustomer retentionRelationship Marketingcustomer satisfaction
-
15.
Writer : قاسمیان صاحبی، علی ؛ کرد حیدری، راحیل ؛ آقایی، محمد ؛
Journal:مدیریت بازاریابی هوشمند»فروردین 1402، دوره چهارم - شماره 1 (19 page(s) - From 21 to 39 )
Keywords:رضایت مشتریعملکرد سازمانیصنعت خرده فروشیمدیریت کلان دادههاروش اثباتگراییBig Data Management"Customer Satisfaction"Organizational Performance"Retail Industry"Positivism Method"اطلاعاتپژوهشروش
-
16.
Writer : ترابی، محمدامین ؛ Corresponding Author : نظری، محسن ؛
Journal:مدیریت برند»بهار 1402 - شماره 33 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (46 page(s) - From 13 to 58 )
Keywords:رضایت مشتریتخفیفمتنکاویخریدهای الکترونیکینظرات مشتریانElectronic PurchasesCustomer Commentstext miningDiscountscustomer satisfactionهـامشـتریانبـهخریــدمشــتریانخریـد
-
17.
Writer : نوحه خوان مدبر، پروانه ؛
Journal:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1402 - شماره 88 (21 page(s) - From 1495 to 1515 )
Keywords:رضایت مشتریارزش ویژه برندتجربه حسی برندتعهد موثر مشتریهمدلی کارکنانEmployee Empathyeffective customer commitmentBrand Sensory Experiencecustomer satisfactionbrand equity
-
18.
Writer : Salehzadeh، Reza ؛ AdelPanah، Arash ؛ Corresponding Author : Mirmehdi، Seyed Mehdi ؛
Journal:Journal of Information Technology Management»Spring 2023 - Number 66 Ranking International (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 138 to 163 )
Keywords:Service QualityE-trustcustomer satisfactionbrand lovecustomer loyalty
-
19.
Writer : Rajabi Asli، Mahrokh ؛ Khodamoradpoor، Mozhgan ؛ Hosaini، Rashad ؛ Corresponding Author : Yektayar، Mozafar ؛
Journal:Sports Business»Spring 2023 - Number 6 (21 page(s) - From 49 to 69 )
Keywords:Loyaltyconfidencecustomer satisfactionCustomer Lifetime Valuecustomer behavior
-
20.
Writer : سعیدی، مهدی ؛ محبی، سراج الدین ؛ باقری، مهدی ؛ Corresponding Author : میرابی، وحیدرضا ؛
Journal:جامعه شناسی سیاسی ایران»بهمن 1401 - شماره 27 ISC (19 page(s) - From 3981 to 3999 )
Keywords:بهبود عملکردسیستم هوشمندگمرکخرسندی مشتریانcustomer satisfactionPerformance ImprovementCustomsintelligent systemمشـتریمشـتریانمدلرضـایت مندی مشـتریانسـازمانسـیسـتممتغیرهایعملکردرضـایترضـایت مشـتری
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- ب (47 Article)
- علمی-پژوهشی (30 Article)
- A (13 Article)
- الف (12 Article)
- B (11 Article)
- بین المللی (8 Article)
- ج (5 Article)
- د (3 Article)
- A+ (3 Article)
- C (2 Article)