keyword customer satisfaction / (251 Article)
- Sort by
- Date
-
51.
Writer : کربلائی حسنی، حمید ؛
Journal:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1401 - شماره 85 (16 page(s) - From 1332 to 1347 )
Keywords:رضایت ارباب رجوعکیفیت انجام کاراهداف رفتار سازمانیObjectives of organizational behaviorcustomer satisfactionquality of workکارکنانمشتریرضایت مشتریکیفیتسازمانشهرداری
-
52.
Writer : جمشیدی، بهنام ؛
Journal:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1401 - شماره 85 (15 page(s) - From 1658 to 1672 )
Keywords:بانک کشاورزیکیفیت خدماترضایت مشتریانمسئولیت پذیری اجتماعیفراشبندCustomer perceivedFarashbandService Qualitycustomer satisfactionSocial ResponsibilityAgricultural Bankرضایت مشتریبانکمسئولیت
-
53.
Writer : ربیعه، سجاد ؛ رضاییان، علی ؛
Journal:مدیریت بازاریابی»تابستان 1401، سال هفدهم - شماره 55 Ranking A+ (Azad University (15 page(s) - From 95 to 109 )
Keywords:رضایت مشتریعملکرد مالیتعهد مشتریمدیریت ارتباط با مشتری اجتماعیبانکهای خصوصی استان خوزستانSocial customer relationship managementprivate bank of Khuzestan provinceCustomer commitmentFinancial performancecustomer satisfaction
-
54.
Writer : قباخلو، مهرگان ؛ طلوعی اشلقی، عباس ؛ البرزی، محمود ؛ Corresponding Author : رجب زاده قطری، علی ؛
Journal:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»بهار 1401، دوره دوازدهم - شماره 1 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (27 page(s) - From 163 to 189 )
Keywords:شخصیسازیعقیده مشتریرضایت مشتریسیستم توصیهگرخدمات بانکیPersonalization.customer satisfactionBanking servicesopinion miningrecommender system
-
55.
Corresponding Author : کیانی، محمد سعید ؛ Writer : نظری، لیلا ؛ شهبازپور، لیلا ؛
Journal:مطالعات بازاریابی ورزشی»تابستان 1401 - شماره 10 (25 page(s) - From 64 to 88 )
Keywords:رضایت مشتریزیبایی شناختیاماکن آبیمدیریت اماکنBlue placescustomer satisfactionAestheticsPlace management
-
56.
Corresponding Author : خسروانجم، داود ؛ Writer : کشانچی، بهزاد ؛ احمدی افشار، سیدمهدی ؛ پورقلی، امیر ؛
Journal:مدیریت کسب و کار»بهار 1401 - شماره 53 Ranking B (Azad University (20 page(s) - From 71 to 90 )
Keywords:صنعت بانکداریرضایت مشتریریسک های راهبردیمدلسازی ساختاری تفسیریcustomer satisfactionbanking industryStrategic risksInterpretive Structural Modelingریسکبانکراهبردیمدلشاخصاطلاعاتفناوری اطلاعات
-
57.
Corresponding Author : پورسلیمی، مجتبی ؛ Writer : بیات، سمانه ؛
Journal:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار 1401 - شماره 27 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 209 to 232 )
Keywords:رضایت مشتریقصد مجدد خریدتجربه مشتری از خرید برخطCustomer experience of online shoppingcustomer satisfactionPurchase Intention
-
58.
Writer : شفیعی، علی ؛ Corresponding Author : جمشیدی، مینا ؛
Journal:تحقیقات مدیریت آموزشی»بهار 1401- شماره 51 Ranking A (Azad University (12 page(s) - From 41 to 52 )
Keywords:مدل سرکوالعوامل ملموسقابلیت اطمینان رضایت مشتریان و کیفیت خدماتTangibility factorsServqual ModelreliabilityService Qualitycustomer satisfactionمشتریخدماتکیفیت خدماتمشتریان
-
59.
Writer : خانی، مهدی ؛ Corresponding Author : قبادی لموکی، تحفه ؛
Journal:مدیریت تبلیغات و فروش»بهار 1401 - شماره 9 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (17 page(s) - From 85 to 101 )
Keywords:رضایت مشتریاعتماد مشتریکیفیت خدمات الکترونیکیرفتار مشتریان در خریدهای آنلاینCustomer TrustE service qualityCustomer Behavior in Online Shoppingcustomer satisfaction
-
60.
Corresponding Author : صابری، زهرا ؛ Writer : سمیعی نصر، محمود ؛
Journal:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1401 - شماره 84 (15 page(s) - From 1368 to 1382 )
Keywords:مسئولیت اجتماعیرضایت مشتریانوفاداری مشتریانبانک دیBank Day.customer satisfactionSocial Responsibilitycustomer loyaltyمشتریوفاداری مشتری
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- ب (47 Article)
- علمی-پژوهشی (30 Article)
- A (13 Article)
- الف (12 Article)
- B (11 Article)
- بین المللی (8 Article)
- ج (5 Article)
- د (3 Article)
- A+ (3 Article)
- C (2 Article)