keyword Digital marketing / (86 Article)
- Sort by
- Date
-
51.
ارائه الگوی بازاریابی از طریق افراد تاثیرگذار درخرید و مصرف محصولات داخلی با رویکرد نظریه داده بنیاد
Writer : شاه بابایی، علی ؛ اخوان فر، امیر ؛ فتاحی، مجید ؛ Corresponding Author : سعیدی، پرویز ؛
Journal:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1401، دوره نهم - شماره 1 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (21 page(s) - From 113 to 133 )
Keywords:رسانه اجتماعیبازاریابی دیجیتالبازاریابی تاثیرگذارتاثیرگذاررسانه اجتماعیمحصول داخلیInfluencer MarketingInfluencer Social MediaDigital marketingDomestic Productsocial mediaپژوهشمدیرتأثیرمصاحبهمصرفکنندگان
-
52.
Writer : فرهادی سوادرودباری، سعید ؛ جعفری، مصطفی ؛ سالاری، تکتم ؛ Corresponding Author : سیفپناهی شعبانی، جبار ؛
Journal:مطالعات بازاریابی ورزشی»بهار 1401 - شماره 9 (25 page(s) - From 33 to 57 )
Keywords:بازاریابی ورزشیسواد دیجیتالبازاریابی دیجیتالکافهها و فروشگاههای ورزشیsports cafes and shopsDigital marketingsports marketingdigital Literacy
-
53.
Writer : رستمی، مریم ؛ امین بیدختی، علی اکبر ؛ Corresponding Author : حیدریه، سیدعبدالله ؛
Journal:پژوهش های مدیریت در ایران»بهار 1401، دوره بیست و ششم - شماره 1 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 112 to 137 )
Keywords:نظریه داده بنیادبازاریابی محتواییبازاریابی دیجیتالخلق ارزش مصرف کنندهConsumer Value CreationDigital marketingContent Marketinggrounded theoryبازارمشتریمشتریانکدمصاحبهتولید محتوا
-
54.
Corresponding Author : حسین پور، مهدی ؛ Writer : محمدیفر، یوسف ؛ خدایی، عطیه ؛
Journal:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1401، دوره جدید - شماره 49 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 13 to 36 )
Keywords:بازاریابی دیجیتالرسانههای اجتماعیرویکرد فراترکیبافراد تاثیرگذاربازاریابی از طریق افراد تاثیرگذارsocial mediaDigital marketingmeta-synthesis methodInfluencer Marketinginfluencersبازاریابیاطلاعاتپژوهشکسب و کارها
-
55.
Corresponding Author : جامی پور، مونا ؛ Writer : طالاری، محمد ؛ بشکار، راضیه ؛
Journal:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»زمستان 1400 - شماره 16 Ranking ب (Ministry of Science (19 page(s) - From 151 to 169 )
Keywords:صنعت فرشآنتروپی شانونبازاریابی دیجیتالبازاریابی بینالمللیDigital marketingShannon entropyInternational marketingCarpet Industry
-
56.
Writer : رمضانی، سارا ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ Corresponding Author : انصاری، منوچهر ؛
Journal:علوم مدیریت ایران»زمستان 1400 - شماره 64 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 63 to 86 )
Keywords:صنعت بانکداریاکوسیستمبازاریابی دیجیتالاکوسیستم بازاریابی دیجیتالDigital Marketing EcosystemDigital marketingbanking industryEcosystemبانکدیجیتـالسوالبـا
-
57.
Writer : Astri Wulandari ؛ Junipriansa، Donni ؛ Suryawardani، Bethani ؛ Marcelino، Dandy ؛
Journal:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»Winter 2022, Volume 19 - Number 1 (22 page(s) - From 1609 to 1630 )
Keywords:Digital marketingUTAUT2Fashion IndustryCOVID PandemicE-Commerce Adoption
-
58.
Writer : Malek shirabadi، Farzad ؛ Kabaran Zad Ghadim، Mohammad Reza ؛ Corresponding Author : Karimi zand، Mehdi ؛
Journal:Journal of System Management»Winter 2022, Volume 8 - Number 1 Ranking A (Azad University/ISC (18 page(s) - From 127 to 144 )
Keywords:grounded theoryMarketing intelligenceDigital marketingISACO CompanyPromotional activities
-
59.
Corresponding Author : نجاتی، نیلا ؛
Journal:مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی»زمستان 1400 - شماره 8 (17 page(s) - From 23 to 39 )
Keywords:بازاریابیاستراتژی های بازاریابی دیجیتالتوسعه فروشبازاریابی دیجیتالDigital marketingDigital Marketing StrategiesSales DevelopmentMarketing
-
60.
Writer : عبدلی، مریم ؛ رستم زاده، رضا ؛ مدرس خیابانی، فرزین ؛ Corresponding Author : بوداقی خواجه نوبر، حسین ؛
Journal:مطالعات رسانه ای»زمستان 1400 - شماره 55 (16 page(s) - From 107 to 122 )
Keywords:رویکرد آمیختهبازاریابی رسانههای اجتماعیبازاریابی دیجیتالصنعت شیر تهراندرگیری مشتریانCustomer engagementTehran Dairy IndustrySocial Media MarketingDigital marketingMixed approach
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- ب (33 Article)
- الف (9 Article)
- A (7 Article)
- B (4 Article)
- بین المللی (4 Article)
- A+ (2 Article)
- علمی-پژوهشی (1 Article)
- ج (1 Article)