بهار 1401، دوره نهم - شماره 1 Ranking ب (Ministry of Science)
-
کاربرد بازاریابی فرهنگی مصرفکنندهمحور در چرخه بازتولید لباس سنتی ایرانی با نگاهی به تجربیات کشورهای شرق آسیا
Corresponding Author : روستاخیز، بهروز ؛ Writer : کاظمی، سمیه ؛ آذرشب، عطیه ؛
(31 page(s) - From 1 to 31 )
Keywords: سیاستگذاری فرهنگی بازاریابی فرهنگی آمیختۀ بازاریابی صنایع خلاق فرهنگی لباس سنتی ایرانی بازتولید لباس سنتی Marketing mix of creative cultural industries Iranian costumes Reproduction of costumes Cultural policy Cultural marketing
-
طراحی مدل تجزیه و تحلیل رفتار مشتریان مبتنی بر کلان داده با استفاده از روش فرا ترکیب و دلفی
Writer : کوهزادی، فواد ؛ بوداقی خواجه نوبر، حسین ؛ علوی متین، یعقوب ؛ Corresponding Author : قره بیگلو، حسین ؛
(23 page(s) - From 32 to 54 )
Keywords: روش دلفی فرا ترکیب تجزیه و تحلیل رفتار مشتریان بانک های غرب کشور Analyzing Customer Behavior Banks in The West of Iran Delphi method big data Meta Synthesis method
-
بررسی تاثیر تخلفات اخلاقی برند بر احساس تنفر و خیانت ادراک شده مصرف کنندگان ایرانی و رفتارهای ناشی از آن در رسانههای اجتماعی
Corresponding Author : صادق وزیری، فراز ؛ Writer : شجاع، علی ؛ زراوندی، حامد ؛
(20 page(s) - From 55 to 74 )
Keywords: تحریم برند تخلفات اخلاقی برند احساس تنفر درک شده احساس خیانت درک شده تولید محتوا توسط کاربر Brand moral violations Perceived hate Perceived betrayal Brand boycott User generated content
-
ارائه مدل انتخاب و توسعه برند با تاکید بر نقش استراتژیها
Writer : اخلاقی، احمد ؛ نعامی، عبدالله ؛ روستا، علیرضا ؛ Corresponding Author : عسکری، احمد ؛
(17 page(s) - From 75 to 91 )
Keywords: توسعه برند مدیریت برند استراتژیهای بازاریابی و تئوری داده بنیاد BrandManagement and Data Theory of the Foundation brand development Marketing Strategies
-
نقش هیجانات بر حضور مجدد تماشاگران در مسابقات لیگ برتر فوتبال با میانجی کیفیت ادراک شده و رضایت از رویداد
Corresponding Author : محمدی، سردار ؛ Writer : قبادی، ایوب ؛
(21 page(s) - From 92 to 112 )
Keywords: تماشاگران فوتبال کیفیت ادراک شده هیجانات مثبت و منفی حضور مجدد رضایت از رویداد Football Spectators Quality Perception Event Satisfaction Positive and negative emotions Reappearance
-
ارائه الگوی بازاریابی از طریق افراد تاثیرگذار درخرید و مصرف محصولات داخلی با رویکرد نظریه داده بنیاد
Writer : شاه بابایی، علی ؛ اخوان فر، امیر ؛ فتاحی، مجید ؛ Corresponding Author : سعیدی، پرویز ؛
(21 page(s) - From 113 to 133 )
Keywords: رسانه اجتماعی بازاریابی تاثیرگذار تاثیرگذاررسانه اجتماعی محصول داخلی بازاریابی دیجیتال Digital marketing Domestic Product Influencer Marketing Influencer Social Media social media
-
شناسایی عوامل موثر بر شکلگیری برندهای گورستانی بر پایه ادراک مصرفکننده (موردمطالعه گروه شرکتهای نوشیدنی صنعت مواد غذایی)
Corresponding Author : موسوی، سید نجم الدین ؛ Writer : زرنگاریان، یوسف ؛ مومنی مفرد، معصومه ؛ تقی پور، صابر ؛
(24 page(s) - From 134 to 157 )
Keywords: برند صنعت مواد غذایی ادراک مصرفکننده برندهای گورستانی گروه شرکتهای نوشیدنی Cemetery brands Beverage companies group Food Industry customer perception Brand
-
تاثیر بازاریابی محتوایی بر تقاضای فرش دستباف ایرانی با استفاده از تکنیک تحلیل داده بنیاد
Writer : امیری سردری، زهره ؛ یعقوبی، نورمحمد ؛ Corresponding Author : تباوار، علی اصغر ؛
(24 page(s) - From 158 to 181 )
Keywords: فرش دستباف معادلات ساختاری فرش ایرانی گروندد تئوری بازایابی محتوایی Content Marketing Handmade Carpets Iranian carpets grounded theory Structural Equations
-
ارزیابی استراتژیهای تحقیق و توسعه با در نظرگرفتن رضایت مشتری (مطالعه موردی: صنایع باتریسازی خودرو)
Writer : لطیفیان، مسعود ؛ توکلی مقدم، رضا ؛ Corresponding Author : کرامتی، محمد علی ؛
(25 page(s) - From 182 to 206 )
Keywords: تصمیمگیری چند معیاره استراتژی تحقیق و توسعه بهترین- بدترین فازی تحلیل رابطه خاکستری فازی مثلثی با ارزش بازه ایی Fuzzy BestWorst Method Research and development strategy Interval valued triangular fuzzy gray relationship analysis Multi Criteria Decision Making
-
تاثیر انگیزههای خرید بر چسبندگی مشتریان با نقش میانجی دلبستگی و ارزش ادراک شده مشتری در فضای مجازی
Corresponding Author : اخوان خرازیان، مریم ؛ Writer : شادبهر، امیر حسین ؛
(23 page(s) - From 207 to 229 )
Keywords: دلبستگی مشتریان ارزشهای ادراک شده مشتریان چسبندگی مشتریان انگیزههای خرید Customer Stickiness Purchasing Motivation Customer Attachment Customer Perceived Values