بهار 1401، دوره نهم - شماره 1 Ranking ب (Ministry of Science)
-
Corresponding Author : روستاخیز، بهروز ؛ Writer : کاظمی، سمیه ؛ آذرشب، عطیه ؛
(31 page(s) - From 1 to 31 )
Keywords:سیاستگذاری فرهنگیبازاریابی فرهنگیآمیختۀ بازاریابی صنایع خلاق فرهنگیلباس سنتی ایرانیبازتولید لباس سنتیMarketing mix of creative cultural industriesIranian costumesReproduction of costumesCultural policyCultural marketingبازاریابیمصرفکنندهبازارپوشاکمدفرهنگیتولیدمحصولات
-
Writer : کوهزادی، فواد ؛ بوداقی خواجه نوبر، حسین ؛ علوی متین، یعقوب ؛ Corresponding Author : قره بیگلو، حسین ؛
(23 page(s) - From 32 to 54 )
Keywords:روش دلفیفرا ترکیبتجزیه و تحلیل رفتار مشتریانبانک های غرب کشورAnalyzing Customer BehaviorBanks in The West of IranDelphi methodbig dataMeta Synthesis methodمشتریمشتریانرفتار مشتریاطلاعاتکلانالگوریتممدلبازار
-
Corresponding Author : صادق وزیری، فراز ؛ Writer : شجاع، علی ؛ زراوندی، حامد ؛
(20 page(s) - From 55 to 74 )
Keywords:تحریم برندتخلفات اخلاقی برنداحساس تنفر درک شدهاحساس خیانت درک شدهتولید محتوا توسط کاربرBrand moral violationsPerceived hatePerceived betrayalBrand boycottUser generated contentتنفرمصرفکنندهپژوهشتحریماحساس
-
Writer : اخلاقی، احمد ؛ نعامی، عبدالله ؛ روستا، علیرضا ؛ Corresponding Author : عسکری، احمد ؛
(17 page(s) - From 75 to 91 )
Keywords:توسعه برندمدیریت برنداستراتژیهای بازاریابیو تئوری داده بنیادBrandManagementand Data Theory of the Foundationbrand developmentMarketing Strategiesتوسعهاستراتژیبازارمحصولاتمصرفکنندگانبازاریابیمدیریتکدگذاریمصاحبه
-
Corresponding Author : محمدی، سردار ؛ Writer : قبادی، ایوب ؛
(21 page(s) - From 92 to 112 )
Keywords:تماشاگران فوتبالکیفیت ادراک شدههیجانات مثبت و منفیحضور مجددرضایت از رویدادFootball SpectatorsQuality PerceptionEvent SatisfactionPositive and negative emotionsReappearanceتماشاگرانتماهیجاناتفوتبالرضایتکیفیتتیمهواداران
-
ارائه الگوی بازاریابی از طریق افراد تاثیرگذار درخرید و مصرف محصولات داخلی با رویکرد نظریه داده بنیاد
Writer : شاه بابایی، علی ؛ اخوان فر، امیر ؛ فتاحی، مجید ؛ Corresponding Author : سعیدی، پرویز ؛
(21 page(s) - From 113 to 133 )
Keywords:رسانه اجتماعیبازاریابی تاثیرگذارتاثیرگذاررسانه اجتماعیمحصول داخلیبازاریابی دیجیتالDigital marketingDomestic ProductInfluencer MarketingInfluencer Social Mediasocial mediaپژوهشمدیرتأثیرمصاحبهتأثیرگذاران رسانههای اجتماعیمصرفکنندگان
-
Corresponding Author : موسوی، سید نجم الدین ؛ Writer : زرنگاریان، یوسف ؛ مومنی مفرد، معصومه ؛ تقی پور، صابر ؛
(24 page(s) - From 134 to 157 )
Keywords:برندصنعت مواد غذاییادراک مصرفکنندهبرندهای گورستانیگروه شرکتهای نوشیدنیCemetery brandsBeverage companies groupFood Industrycustomer perceptionBrandشناساییمحصولاتمدیرانبازارمدیریتمصرفکنندهتولیدمصاحبه
-
Writer : امیری سردری، زهره ؛ یعقوبی، نورمحمد ؛ Corresponding Author : تباوار، علی اصغر ؛
(24 page(s) - From 158 to 181 )
Keywords:فرش دستبافمعادلات ساختاریفرش ایرانیگروندد تئوریبازایابی محتواییContent MarketingHandmade CarpetsIranian carpetsgrounded theoryStructural Equationsمحتوابازاربازاریابی محتواییمشتری
-
ارزیابی استراتژیهای تحقیق و توسعه با در نظرگرفتن رضایت مشتری (مطالعه موردی: صنایع باتریسازی خودرو)
Writer : لطیفیان، مسعود ؛ توکلی مقدم، رضا ؛ Corresponding Author : کرامتی، محمد علی ؛
(25 page(s) - From 182 to 206 )
Keywords:تصمیمگیری چند معیارهاستراتژی تحقیق و توسعهبهترین- بدترین فازیتحلیل رابطه خاکستری فازی مثلثی با ارزش بازه اییFuzzy BestWorst MethodResearch and development strategyInterval valued triangular fuzzy gray relationship analysisMulti Criteria Decision Makingاستراتژیتحقیق و توسعهمشتریفازیاوزانارزیابی استراتژی
-
Corresponding Author : اخوان خرازیان، مریم ؛ Writer : شادبهر، امیر حسین ؛
(23 page(s) - From 207 to 229 )
Keywords:دلبستگی مشتریانارزشهای ادراک شده مشتریانچسبندگی مشتریانانگیزههای خریدCustomer StickinessPurchasing MotivationCustomer AttachmentCustomer Perceived Valuesمشتریمشتریانفروشگاه اینترنتی دیجی کالاارزش ادراکشده مشتریلذت جویانه