-
21.
Corresponding Author : حقیقی نسب، منیژه ؛ Writer : قاسمی، مائده ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1401 - شماره 46 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 133 to 152 )
Keywords:شبکههای اجتماعیدرگیری شناختیرفتار خریدکیفیت محتواتعامل با برندCognitive Involvementsocial networksBrand EngagementPurchase behaviorContent qualityتعاملاطلاعاتقصد خریدمصرفکنندهشبکۀ اجتماعی اینستاگرام
-
22.
Corresponding Author : حقیقینسب، منیژه ؛ Writer : کامیابی، راضیه ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1399 - شماره 39 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 151 to 172 )
Keywords:برندجایگاهیابینقشۀ ادراکیبازاریابیMarketingBrandPositioningPerceptual Map
-
23.
Writer : حقیقی نسب، منیژه ؛ قدرت آبادی، لیلا ؛ شفیع، شکوفه ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»تابستان 1398، دوره یازدهم - شماره 2 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 357 to 374 )
Keywords:مدیریت دانشیادگیری سازمانیسرمایه مشتریتعهد مدیران ارشدمدیرانمدیریت دانش و یادگیری سازمانیکارکنانبازار
-
24.
Corresponding Author : حقیقی نسب، منیژه ؛ Writer : نیاکان لاهیجی، نازیلا ؛
Journal:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز و زمستان 1399، دوره هفتم - شماره 2 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (15 page(s) - From 74 to 88 )
Keywords:شبکه عصبیبیمه عمربخش بندی بازارNeural NetworkLife insurancemarket segmentation
-
25.
Corresponding Author : حقیقی نسب، منیژه ؛ Writer : سنگری، نگین ؛ امامعلی پور، زهرا ؛ خسروی، سامیه ؛
Journal:مدیریت برند»تابستان 1399 - شماره 22 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (29 page(s) - From 1 to 29 )
Keywords:تصویر ذهنی برنداعتبار منبع توصیههای الکترونیکیکیفیت توصیههای الکترونیکیکمیت توصیههای الکترونیکیویژگی دریافتکننده توصیههای الکترونیکیmessage qualitymessage quantityBrand image of Alzahra Universitysource credibilityElectronic Word of Mouthهـادانشگاه الزهرابـهتصـویر ذهنیبـادانشـگاه
-
26.
Writer : حقیقی نسب، منیژه ؛ یزدانی، حمید رضا ؛ مرادی، الهام ؛
Journal:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1390، دوره جدید - شماره 8 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 27 to 46 )
Keywords:تعهدارزش برندوفاداری و اعتماد به برندعملکرد رابطهخریدارارزشرابطهبازارهای صنعتیشایستگیاعتماد
-
27.
Writer : حقیقی نسب، منیژه ؛ عابدین، بهاره ؛ جانفشان، شیفته ؛
Journal:آینده پژوهی مدیریت»زمستان 1389 - شماره 87 (14 page(s) - From 25 to 38 )
-
28.
Corresponding Author : حقیقی نسب، منیژه ؛ Writer : میرزائیان خمسه، پیوند ؛ سلطانی تاج آبادی، مرضیه ؛
Journal:مدیریت برند»زمستان 1402 - شماره 36 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (54 page(s) - From 13 to 66 )
Keywords:ارزش ویژه برندتجربه برندبازاریابی رسانههای اجتماعیمنافع رسانههای اجتماعیKeywords: social media marketingsocial media benefitsbrand equityBrand experienceرسـانه هـای اجتمـاعیبرنـد
-
29.
Corresponding Author : حقیقی نسب، منیژه ؛ Writer : احدی، پری ؛ حقدادی، الهام ؛
Journal:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار و تابستان 1399، دوره هفتم - شماره 1 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (25 page(s) - From 22 to 46 )
Keywords:شبکههای اجتماعیپیوندهای اجتماعیپاسخ به تبلیغاتادراک از مرتبط بودن تبلیغاتادراک از ارزش تبلیغاتAd responsePerceived Ad relevancePerceived Ad valuesSocial bondssocial networks
-
30.
Corresponding Author : نیاکان لاهیجی، نازیلا ؛ Writer : حقیقی نسب، منیژه ؛
Journal:پژوهشنامه بیمه»پاییز 1399 - شماره 139 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (29 page(s) - From 94 to 122 )
Keywords:بخشبندی بازارخوشهبندیبیمه بدنه خودروmarket segmentationAuto Hull InsuranceClusteringبیمهخودروشرکت بیمهمشتریان