-
1.
Writer : امانپور، سعید ؛ ملکی، سعید ؛ اکرامی، نعیم ؛
Journal:جغرافیا و برنامه ریزی شهری چشم انداز زاگرس»بهار 1397، دوره دهم - شماره 35 Ranking A (Azad University (27 page(s) - From 63 to 89 )
-
2.
Corresponding Author : کمانداری، محسن ؛ Writer : رهنما، محمد رحیم ؛
Journal:فضای جغرافیایی»تابستان 1397 - شماره 62 Ranking A (Azad University/ISC (18 page(s) - From 45 to 62 )
Keywords:کیفیت خدماترضایتمندیمدل سروکوالشهر کرمانSatisfactionquality of serviceServqual Modelregions two and fourkerman city.
-
3.
Writer : ترکاشوند، فتانه ؛ رضوی، علی اصغر ؛ Corresponding Author : طهماسبی لیمونی، صفیه ؛
Journal:فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی»تابستان 1400 - شماره 44 Ranking A (Azad University/ISC (19 page(s) - From 27 to 45 )
Keywords:اعتباریابیکیفیت خدماتکتابخانههای دیجیتالیکتابخانه ملیالگوهای ارزیابیValidationQuality of Servicesdigital librariesEvaluation modelsNational Library
-
4.
Corresponding Author : چشم فسا، ایمان ؛
Journal:فضای گردشگری»پاییز 1400 - شماره 40 Ranking A (Azad University (20 page(s) - From 65 to 84 )
Keywords:کیفیت خدماترضایت مشتریانتظارات مشتریگردشگری خوراکنیّات رفتاریصنعت رستورانbehavioral intentionsCustomer ExpectationsRestaurant IndustryService Qualitycustomer satisfaction
-
5.
Writer : صابری فر، رستم ؛
Journal:فضای گردشگری»بهار 1398 - شماره 30 Ranking A (Azad University (14 page(s) - From 125 to 138 )
Keywords:کیفیت خدماترضایتمندیمشهدجامعه میزبانگردشگران داخلیMashhadDomestic Touriststhe host communitySatisfactionService Quality
-
6.
Writer : محمودی، محسن ؛ نیکروان، محمد ؛ آقایی، نجف ؛ Corresponding Author : فروغی پور، حمید ؛
Journal:علوم ورزش»پاییز 1401- شماره 47 Ranking A (Azad University (20 page(s) - From 81 to 100 )
Keywords:حریم خصوصیاعتمادکیفیت خدماتوفاداریمدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتریService QualityLoyaltyTrustPrivacyElectronic Customer Relationship Management
-
7.
Writer : احمدی، ابوالقاسم ؛ مومنی، ماندان ؛ Corresponding Author : رحیمی نیک، اعظم ؛
Journal:رهیافتهای نوین مدیریت جهادی و حکمرانی اسلامی»بهار 1402 - شماره 9 Ranking A (Azad University (18 page(s) - From 23 to 40 )
Keywords:جامعه اسلامیکیفیت خدماترستورانService QualityIslamic societyRestaurant
-
8.
Writer : بهاری، جعفر ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، حامد ؛
Journal:جغرافیایی سرزمین»زمستان 1396 - شماره 56 Ranking A (Azad University (13 page(s) - From 71 to 83 )
Keywords:کیفیت خدماتمدل سروکوالرضایت مشتریوفاداری مشتریتصویر برند
-
9.
Writer : احمدی، مهشید ؛ Corresponding Author : بدیعزاده، علی ؛
Journal:مدیریت توسعه و تحول»تابستان 1397 - شماره 33 Ranking A (Azad University (10 page(s) - From 83 to 92 )
Keywords:ابعاد کیفیت خدماتکیفیت خدمات لجستیکشرکتهای حمل ونقلکیفیت خدماتسروکوالSERVQUALQuality of logistics servicesTransportation agencies
-
10.
Corresponding Author : محمداسماعیل، صدیقه ؛ Writer : پهلوان زاده، مصطفی ؛
Journal:مدیریت بهداشت و درمان»تابستان 1399، دوره یازدهم - شماره 2 Ranking A (Azad University/ISC (12 page(s) - From 71 to 82 )
Keywords:بیمارستانکیفیت خدماتاطلاع درمانیفرآیند شش سیگماکاهش هزینههایSix Sigma processInformation TherapyCost ReductionHospitalQuality of Services