-
1.
Writer : جاویدموید، محسن ؛ افشار کاظمی، محمد علی ؛ Corresponding Author : طلوعی اشلقی، عباس ؛
Journal:مدیریت صنعتی (دانشگاه تهران)»زمستان 1399 - شماره 39 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (25 page(s) - From 672 to 696 )
Keywords:پویایی سیستمرضایت مشتریبازار تلفن همراهشبیهسازی ترکیبیگسسته پیشامدCombined SimulationEvent DiscreteMobile Marketcustomer satisfactionSystem Dynamics
-
2.
Corresponding Author : پارسا اصل، مرضیه ؛ Writer : حسینی نیا، سید رضا ؛ اندام، رضا ؛
Journal:مدیریت ورزشی»تابستان 1398 - شماره 45 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (16 page(s) - From 305 to 320 )
Keywords:اماکن ورزشیورزش همگانیرضایت مشتریانشهر مشهدتحلیل اهمیت-عملکردcustomer satisfactionMashhad CityimportancePerformance AnalysisSport for allSport Facilities
-
3.
Corresponding Author : بهاری، جعفر ؛ Writer : بهاری، شهلا ؛
Journal:مطالعات اجتماعی گردشگری»پاییز - زمستان 1400- شماره 18 Ranking ب (Ministry of Science (20 page(s) - From 231 to 250 )
Keywords:کیفیت خدماترضایت مشتریوفاداری مشتریصنعت هتلداریاعتماد مشتریService Qualitycustomer satisfactionhotel industrycustomer loyaltyCustomer Trustمشتریهتلمشتریانکارکنان
-
4.
Writer : یوسفی، علی ؛ پقه، عبدالعزیز ؛ اخوان فر، امیر ؛ Corresponding Author : همایون فر، مهدی ؛
Journal:مطالعات میان رشتهای در علوم انسانی»پاییز 1399 - شماره 48 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (30 page(s) - From 75 to 104 )
Keywords:عملکرد سبزنوآوری سبزاقدامات سبز داخلیمشارکت سبز بیرونیکارآفرینی سبزرضایت مشتریcustomer satisfactiongreen innovationGreen entrepreneurshipGreen performancenternal green initiativesexternal green partnership
-
5.
Writer : فارغ، فهیمه ؛ اولیا، محمد صالح ؛ Corresponding Author : زارع مهرجردی، یحیی ؛
Journal:مدیریت تولید و عملیات»زمستان 1401 - شماره 31 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (38 page(s) - From 1 to 38 )
Keywords:رضایتمندی مشتریدلفی فازیپایداری شرکتیپویاییشناسی سیستمCorporate sustainabilitycustomer satisfactionSystem DynamicsFuzzy Delphi
-
6.
Corresponding Author : دهقان نیری، محمود ؛ Writer : نوبهار، عماد ؛ هادی زاده رئیسی، محمدرضا ؛ تقوی، مهدی ؛
Journal:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»تابستان 1401، دوره دوازدهم - شماره 2 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (25 page(s) - From 59 to 83 )
Keywords:رضایت مشتریارزش درک شدهسفارش آنلاینقصد خرید مشتریonline orderingcustomer satisfactionPerceived valueCustomer Purchase Intention
-
7.
Corresponding Author : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ Writer : ناصحی فر، وحید ؛ محمدیان، محمود ؛ کیایی، مهدی ؛
Journal:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1401، دوره نهم - شماره 4 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (21 page(s) - From 23 to 43 )
Keywords:رضایت مشتریصنعت خودروتحلیل مضمونمدیریت تجربه مشتریمدل مدیریت تجربه مشتریKeywords: Customer experience managementCustomer experience management modelcustomer satisfactionThematic Analysisautomotive industry
-
8.
Writer : پارسائی، زینت ؛ رحیم نیا، فریبرز ؛ Corresponding Author : اسلامی، قاسم ؛
Journal:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر1402 - شماره 119 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 75 to 98 )
Keywords:رضایت مشتریوفاداری مشتریمشارکت مشتریکیفیت ادغام کانال همهکارهارزش درکشده کانال همهکارهOmnichannel Integration Quality/ Omnichannel Perceived Value/ Customer Loyalty/ Customer Satisfaction /Customer EngagementOmnichannel Integration QualityOmnichannel Perceived ValueCustomer engagementcustomer satisfactioncustomer loyalty
-
9.
Corresponding Author : محرابیان، پژمان ؛
Journal:اقتصاد و برنامه ریزی شهری»بهار 1399 - شماره 1 Ranking ب (Ministry of Science (8 page(s) - From 53 to 60 )
Keywords:ارزش ادراکشدهرضایت مشتریانوفاداری مشتریاناعتماد مشتریانخدمات الکترونیک شهرداریMunicipal Electronic ServicesCustomer confidenceservicescustomer satisfactionPerceived valuecustomer loyalty
-
10.
Writer : کریم زاده، نسیم ؛ بحرینی زاد، منیژه ؛ Corresponding Author : اسماعیل پور، مجید ؛
Journal:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1400 - شماره 25 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 237 to 260 )
Keywords:رضایت مشتریآگاهی از برنداعتماد به برندمسئولیت اجتماعی شرکتشهرت برندCorporate Social ResponsibilityBrand Reputationtrust in brandcustomer satisfactionBrand awareness