خلاصه ماشینی:
فهرست مندرجات عنوان\نویسنده\صفحه -جایگاه الگوی سایبرنتیک در اداره دانشگاهها(مورد:دکتر مجتبی بذرافشان-دکتر زهرا صباغیان 5 دانشگاه فردوسی مشهد دکتر حمید رضا آراسته-دکتر بختیار شعبانی ورکی -بررسی رابطه هیجان و اسنادهای علی با عزت نفس در دکتر میر تقی گروسی-فریده محمد الفت 33 دانشجویان دانشگاه تبریز -تعیین شاخصهای مدیریت مؤثر بر کلاس در دانشگاهها و فریدون شریفیان-دکتر احمد رضا نصر-دکتر مؤسسات آموزش عالی لطفعلی عابدی -مقایسه باورهای انگیزشی در یادگیری خود نظم یافته میان دکتر محمد خیر-محبوبه البرزی 96 کودکان تیزهوش،ناتوان یادگیری و عادی در گروهی از دانشآموزان مقطع ابتدایی شهرستان شیراز -بررسی الگوی تحول ادراکی بازشناسی چهره در نمونه دکتر سید امیر امینیزدی 98 ایران -بررسی تغییر الگوی خواندن دانشآموزان در پایههای دوم مرضیه عزیزیان-دکتر محمد رضا عابدی 101 تا پنجم ابتدایی شهر اصفهان -مطالعه تأثیر به کارگیری یک الگوی تدریس ترکیب شده دکتر حسین جعفری ثانی 511 از الگوهای نوین تدریس بر یادگیری پایه دوم راهنمایی -مطالعه تأثیر به کارگیری یک الگوی تدریس ترکیب شده دکتر حسین جعفری ثانی 511 از الگوهای نوین تدریس بر یادگیری پایه دوم راهنمایی -بررسی تحول شناخت اجتماعی و رابطه آن با طراز سمانه اسعدی-دکتر شعله امیری-دکتر 731 تحول شناختی در کودکان حسین مولوی -مقایسه نظری و تجربی(علمی)رویکردهای کلنگر و دکتر محمود سعیدی رضوانی-511 جزءنگر نیازسنجی آموزشی(مطالعه موردی:شرکت برق نرگس آهنچیان منطقهای خراسان) مقایسه شیوههای فرزند پروری با سبکهای هویت و بررسی مهناز خواجهپور-حمید عطار 971 رابطه آنها در دانشآموزان دختر و پسر پیش دانشگاهی نواحی چهارگانه آموزش و پرورش شهر شیراز راهنمای نویسندگان مقالات الف)محتوی مجله«مطالعات تربیتی و روانشناسی»مقالات تألیفی و تحقیقی در حوزههای علوم تربیتی،روانشناسی،کتابداری، اطلاعرسانی و رشتههای مربوط و نزدیک به این حوزهها را که با توجه به نکات زیر تهیه شده باشد منتشر میکند: *مقالاتی که نظریهها،راهکارها و روشهای جدیدی را به جامعه علمی حوزههای فوق ارائه میکنند.