خلاصه ماشینی:
فهرست عنوان\نویسنده\صفحه تدوین الگویی جهت تصمیمگیری مشارکتی اعضای هیأت علمی دانشگاههای ایران(مطالعه موردی:دانشگاههای شمال-شرق کشور)\هادیپور شافعی-دکتر محمد حسن پرداختچی-دکتر حمید رضا آراسته-دکتر محمد قهرمانی\5 مقایسه تاثیر یادگیری مبتنی بر حل مساله گروهی و آموزش سنتی بر تفکر انتقادی دانشجو معلمان\رحیم بدری گرگری- دکتر اسکندر فتحی آذر\72 بررسی هویت فرهنگی در دانشآموزان دوره راهنمائی تحصیلی(گرایشها شناختها)\محسن خادمی-دکتر پرویز ساکتی- ویدا فلاحی\34 بررسی عوال موثر بر گرایش به ماهواره و تاثیر آن بر باورها و رفتارهای دینی مردم مشهد\بنفشه افهمی-دکتر حمید رضا آقا محمدیان\36 بررسه رابطه ابعاد شخصیت و هوش هیجانی\دکتر محمد علی بشارت\97 بررسی رابطه بین هوش هیجانی و بازدهیهای رهبری (مدل برنارد باس)مدیران گروههای آموزشی دانشگاه اصفهان\مرضیه مختاریپور-دکتر سید علی سیادت- دکتر شعله امیری\59 بررسی خود-گسستگی در نوجوانان براساس مدل فرایند و محتوای خانواده\دکتر سیامک سامانی-مرضیه صادقزاده\111 چالشهای علم سنجی در علوم انسانی\دکتر محمد رضا داورپناه\521 تحلیل رفتار رانندگی از دیدگاگه پردازش اصلاعات\دکتر زهرا طبیبی\741 بررسی رابطه دانش مدیریت و سبک تصمیمگیری مدیران ستادی آمورش و پرورش مشهد(48-3831)\وجیهه ظهور پرونده- دکتر حسینعلی کوهستانی\171 راهنمای نویسندگان مقالات الف)محتوی مجله«مطالعات تربیتی و روانشناسی»مقالات تألیفی و تحقیقی در حوزههای علوم تربیتی،روانشناسی و کتابداری و اطلاعرسانی و رشتههای مربوط و نزدیک به این حوزهها را که با توجه به نکات زیر تهیه شده باشد منتشر میکند: *مقالاتی که نظریهها،راهکارها و روشهای جدیدی را به جامعه علمی حوزههای فوق ارائه میکنند.