مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مدیریت برند 1 |
نشریه مدیریت بازاریابی 1 |
نشریه چشم انداز مدیریت بازرگانی 1 |
نشریه کار و جامعه 1 |
نشریه مطالعات راهبردی بسیج 1 |
نشریه اقتصاد و تجارت نوین 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 3 |
اقتصاد 2 |
علوم سیاسی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 6 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 1 |
-
1.
نویسنده : خدادادحسینی، سید حمید ؛ گلابی، امیر محمد ؛ یدالهی، جهانگیر ؛
مجله:مدیریت برند»بهار 1393 - شماره 1 ISC (32 صفحه - از 13 تا 44 )
کلیدواژه ها:بنگاه های کوچک و متوسطبازاریابی کارآفرینانهبرندسازیمدل برندسازی کارآفرینانه
-
2.
نویسنده : گلابی، امیر محمد ؛ خدادادحسینی، سید حمید ؛ یداللهی، جهانگیر ؛ رضوانی، مهران ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»تابستان 1390، سال ششم - شماره 11 (22 صفحه - از 63 تا 84 )
-
3.
نویسنده : گلابی، امیر محمد ؛ خدادادحسینی، سید حمید ؛ رضوانی، مهران ؛ یداللهی، جهانگیر ؛
مجله:کار و جامعه»دی 1389 - شماره 127 (18 صفحه - از 16 تا 33 )
کلیدواژه ها:کسب و کار خانگیبازاریابی کسب و کار خانگی محورمدیر مالک/کارآفرینکسب و کارهای خانگیکارآفرینبازاربازاریابیمشتریانمدیر
-
4.
نویسنده : رضوانی، مهران ؛ گلابی، امیر محمد ؛
مجله:مطالعات راهبردی بسیج»زمستان 1389 - شماره 49 ISC (18 صفحه - از 157 تا 174 )
کلیدواژه ها:توسعهکارآفرینیتفکر بسیجیبازاریابی چریکی(پارتیزانی)بازاریابیبازاریابی چریکیبازارکارآفرینکسب
-
5.
نویسنده : رضوانی، مهران ؛ گلابی، امیر محمد ؛ مهرابی، روزا ؛
مجله:اقتصاد و تجارت نوین»تابستان و پاییز 1389، سال ششم - شماره 1 ISC (22 صفحه - از 77 تا 98 )
کلیدواژه ها:پارک علم و فناوریکسب وکار دانش بنیانفرایند مدیریت بازاریابی
-
6.
نویسنده : گلابی، امیر محمد ؛ خدادادحسینی، سید حمید ؛ یدالهی فارسی، جهانگیر ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1389 - شماره 35 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 27 تا 42 )
کلیدواژه ها:آمیخته بازاریابیمفهوم پردازیبنگاه¬های کوچک و متوسطپژوهش موردیمفهومپردازيبنگاههاي کوچک و متوسطبازاریابیبازارکارآفرینیعناصر آمیخته بازاریابیمدیر