موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 43 |
علوم اجتماعی 11 |
علوم سیاسی 9 |
اقتصاد 3 |
اخلاق 3 |
حسابداری 2 |
جغرافیا 2 |
روانشناسی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 74 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 10 |
علمی-پژوهشی 9 |
الف 5 |
د 1 |
ج 1 |
-
11.
نویسنده : مختاری، کریم ؛ حمدی، کریم ؛ بهزادی، محمد حسن ؛
مجله:مطالعات فقه اقتصادی»پاییز 1401، دوره چهارم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم (11 صفحه - از 712 تا 722 )
کلیدواژه ها:بازاریابیاستراتژیهای بازاریابیمحصولات فناوریمحورشرکتهایفناور محور
-
12.
نویسنده : مهبد، کیوان ؛ نیکومرام، هاشم ؛ حمدی، کریم ؛
مجله:پژوهش های اخلاقی»تابستان 1401 - شماره 48 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 235 تا 256 )
کلیدواژه ها:بازاریابی مثبتارزش اخلاقی شرکتارزش اخلاقی مشتریارزش اخلاقی جامعه.مشتریارزشمدلارزش شرکتاجتماعی
-
13.
نویسنده : زمانی، حسین ؛ حمدی، کریم ؛ نویسنده مسئول : نعامی، عبدالله ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1401، دوره چهاردهم - شماره 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 354 تا 376 )
کلیدواژه ها:رفتار مصرفکنندهقصد خریدبازاریابی دیجیتالبازاریابی محتواییمصرفکنندگانطراحی
-
14.
نویسنده : مهرآراد، محمد حسین ؛ خلیلی عراقی، مریم ؛ نویسنده مسئول : حمدی، کریم ؛
مجله:مدیریت فرهنگ سازمانی»بهار 1401، دوره بیستم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 119 تا 141 )
کلیدواژه ها:فرهنگتوسعة فرهنگیروش دلفی فازیتوسعة فرهنگ سازمانیشرکت ملی گاز ایرانپیشرانکارکنانسـازمانپژوهش
-
15.
نویسنده : هوشمندی نیا، شهرزاد ؛ محبی، سراج الدین ؛ زمانی مقدم، افسانه ؛ نویسنده مسئول : حمدی، کریم ؛
مجله:آینده پژوهی مدیریت»زمستان 1400 - شماره 127 رتبه A (دانشگاه آزاد (37 صفحه - از 81 تا 117 )
کلیدواژه ها:انرژیمدل کسب و کارانرژیهای تجدیدپذیرآینده پژوهیفن بازارفناوری های آینده
-
16.
نویسنده : موسوی، سیدمحمدحسین ؛ وظیفه دوست، حسین ؛ نویسنده مسئول : حمدی، کریم ؛
مجله:آینده پژوهی مدیریت»زمستان 1400 - شماره 127 رتبه A (دانشگاه آزاد (22 صفحه - از 137 تا 158 )
کلیدواژه ها:مدلهای تصمیم گیریپیش بینی مولفه های رفتار خرید مصرف کنندهفضاهای فیزیکی و مجازی
-
17.
نویسنده مسئول : طاهری، محمدحسین ؛ نویسنده : حمدی، کریم ؛
مجله:مدیریت تبلیغات و فروش»زمستان 1400 - شماره 8 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 82 تا 98 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برندهویت برنداثربخشی هویت برندایجاد وفاداری مشتریان
-
18.
نویسنده : محمدی، امین ؛ حمدی، دکتر کریم ؛ حسین زاده لطفی، دکتر فرهاد ؛ نویسنده مسئول : وظیفه دوست، دکتر حسین ؛
مجله:اخلاق در علوم و فناوری»زمستان 1400، سال شانزدهم - شماره 5 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (7 صفحه - از 133 تا 139 )
کلیدواژه ها:تجربه برند آنلاینروابط اخلاقی برند - مشتریشبکههای اجتماعی
-
19.
نویسنده : قلندری، کمال ؛ خلیلی عراقی، مریم ؛ نویسنده مسئول : حمدی، کریم ؛
مجله:مطالعات توسعه اجتماعی ایران»پاییز 1400، سال سیزدهم - شماره 4 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (19 صفحه - از 241 تا 259 )
کلیدواژه ها:عوامل اجتماعیوفاداری به فروشگاهشواهد فیزیکیتجربه خرید مشتریان درون فروشگاهی
-
20.
نویسنده : حمیدی، سارا ؛ بهزادی، محمدحسن ؛ نویسنده مسئول : حمدی، کریم ؛
مجله:مدیریت برند»پاییز 1400 - شماره 27 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (52 صفحه - از 147 تا 198 )
کلیدواژه ها:بحران برندبرند گریزیعدم علاقه به برندرد هژمونی برندبرند ستیزیبرنـدهـاهــابـابرنــدبــابـهبــه