موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 23 |
میان رشته ای 2 |
علوم اجتماعی 2 |
علوم تربیتی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 28 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 20 |
ب 2 |
-
21.
نویسنده : حاجی کریمی، عباس علی ؛ رحیمی، فرج الله ؛
مجله:چشم انداز مدیریت دولتی»تابستان 1389 - شماره 2 ISC (16 صفحه - از 25 تا 40 )
کلیدواژه ها:سرمایه انسانیمزیت رقابتیسرمایه گذاری در منابع انسانی
-
22.
نویسنده : حاجی کریمی، عباس علی ؛ حسینی، ابوالحسن ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»تابستان 1389 - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 51 تا 72 )
کلیدواژه ها:سازمانهای دولتیمدیریت استعدادمدیریت منابع انسانی راهبردیافراد مستعدمدیرانراهبردیعوامل راهبردی زمینهسازکارکنانسازمان
-
23.
نویسنده : حاجی کریمی، عباس علی ؛ جمالیه بسطامی، بهتاش ؛ مکی زاده، وحید ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1389، دوره جدید - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 9 تا 22 )
کلیدواژه ها:فناوری اطلاعات و ارتباطاتعملکرد صادراتی
-
24.
نویسنده : حمیدی زاده، محمد رضا ؛ حاجی کریمی، عباس علی ؛ بابایی زگلیکی، محمدعلی ؛ طباطبایی نسب، محمد ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1388 - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 116 تا 147 )
کلیدواژه ها:تعهداعتمادوفاداری به خدمتفرآیندهای عاطفیفرآیندهای شناختیمشتریوفاداریمشتریانمدلبانکرضایت مشتریوفاداری مشتریرضایت
-
25.
نویسنده : حاجی کریمی، عباس علی ؛ فرجیان، مرجان ؛
مجله:مدیریت دولتی»پاییز و زمستان 1387، دوره اول - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 51 تا 66 )
کلیدواژه ها:سرمایه انسانیسرمایه اجتماعیموفقیت شغلیمدل معادلات ساختاریکارکنانمدیرانعاطفیمدیریت سرمایه انسانیمدیریت
-
26.
نویسنده : حاجی کریمی، عباس علی ؛ حاجی پور، بهمن ؛
مجله:پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی»بهار 1387 - شماره 47 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 51 تا 70 )
کلیدواژه ها:ظرفیت جذب دانشاندازه گیری و مطالعه میدانی
-
27.
نویسنده : حاجی کریمی، عباس علی ؛ پرهیزکار، محمد مهدی ؛
مجله:پژوهش نامه علوم انسانی و اجتماعی»زمستان 1386 - شماره 27 (30 صفحه - از 13 تا 42 )
کلیدواژه ها:سنجش عملکرداستراتژی های سازمانمدل های نوین سنجش عملکردمعیارهای سنجش عملکرد
-
28.
نویسنده : حاجی کریمی، عباس علی ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان و پاییز 1384 - شماره 15 و 16 ISC (36 صفحه - از 129 تا 164 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریرفتار مصرفکنندهمارک تجاریوفاداری به مارکمشتریمشتریانوفاداری