مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه کاوش های مدیریت بازرگانی 1 |
نشریه تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
نشریه راهبرد(دانشگاه تهران) 1 |
نشریه چشم انداز مدیریت بازرگانی 1 |
نشریه اقتصاد و تجارت نوین 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 5 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 3 |
-
1.
نویسنده : بخشی زاده، الهه ؛ قلی پور، رحمت اله ؛ آقا زاده، هاشم ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1394 - شماره 14 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 33 تا 58 )
کلیدواژه ها:بیمه عمرکیفیت ادراکشده ١ابعاد کیفیت ادراکشده ٢وفاداری نگرشی ٣وفاداری 5 4رفتاریبیمهوفاداریمشتری
-
2.
نویسنده : قلی پور، رحمت الله ؛ آقازاده، هاشم ؛ بخشی زاده، الهه ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1394، دوره جدید - شماره 23 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 157 تا 175 )
کلیدواژه ها:بیمه عمرقصد خرید مجددارزش ادراکشدهارزش ویژه برندابعاد ارزش ویژه برند
-
3.
نویسنده : آقا زاده، هاشم ؛ قلی پور، رحمت الله ؛ بخشی زاده، الهه ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1392 ، سال سوم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 1 تا 22 )
کلیدواژه ها:ارزش ادراک شدهوفاداری برندشخصيت برندقصد خريد مجددبيمه عمربیمهشخصیتمشتریوفاداریشرکت بیمه سامانمشتریان
-
4.
نویسنده : بخشی زاده، الهه ؛
مجله:راهبرد(دانشگاه تهران)»پاييز 1390 - شماره 6 (22 صفحه - از 45 تا 66 )
کلیدواژه ها:کانال توزیعطراحی کانال توزیععوامل مؤثر بر طراحی کانال توزیعبازارواسطهها
-
5.
نویسنده : بخشی زاده، الهه ؛ آقا زاده، هاشم ؛
مجله:اقتصاد و تجارت نوین»تابستان و پاییز 1389، سال ششم - شماره 1 ISC (22 صفحه - از 123 تا 144 )
کلیدواژه ها:تبلیغات الکترونیکیبازاریابی الکترونیکیاثربخشی تبلیغاتمدل سلسله مراتب اثرات