موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 34 |
علوم تربیتی 2 |
روانشناسی 2 |
میان رشته ای 2 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 38 |
فارسی 2 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 7 |
علمی-پژوهشی 6 |
الف 5 |
بین المللی 1 |
ج 1 |
-
1.
نویسنده : Khabbaz Azar، Fariba ؛ Ahangari، Saeideh ؛ نویسنده مسئول : Seifoori، Zohreh ؛
مجله:Evolutionary and Educational Psychology»June 2024, Volume 6 - Number 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 333 تا 350 )
کلیدواژه ها:genderCommunication apprehensionTeacher immediacyNonverbal ImmediacyVerbal Immediacy
-
2.
نویسنده : Zarei، Nahid ؛ Ahangari، Saeide ؛ نویسنده مسئول : Saeidi، Mahnaz ؛
مجله:Journal of Language and Translation»Autumn 2023, Volume 13 - Number 4 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (16 صفحه - از 139 تا 154 )
کلیدواژه ها:Exploratory Factor AnalysisValidationWillingness to CommunicateReliability analysisSocio-Affective Strategies
-
3.
نویسنده : Behzadi Soufiani، Leila ؛ Saeidi، Mahnaz ؛ نویسنده مسئول : Ahangari، Saeideh ؛
مجله:Evolutionary and Educational Psychology»March 2023, Volume 5 - Number 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 118 تا 134 )
کلیدواژه ها:RegulationscaffoldingcontingencyselfModel of Contingent TeachingWriting Self Regulation Strategies
-
4.
نویسنده : Behroozian، Raziyeh ؛ Ahangari، Saeideh ؛ نویسنده مسئول : Ghafoori، Naser ؛
مجله:جستارهای زبانی»March & April 2022, Volume 14 - Number 1 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 219 تا 250 )
کلیدواژه ها:Communication strategiesstrategy instructionWillingness to CommunicateLearners’ Perceptionscommunication strategies training
-
5.
نویسنده : Safaei Asl، Nader ؛ Saeidi، Mahnaz ؛ نویسنده مسئول : Ahangari، Saeideh ؛
مجله:Language Horizons»Winter 2023, Volume 6 - Number 4 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 103 تا 124 )
کلیدواژه ها:Zone of Proximal DevelopmentHeterogeneoushomogeneousgroup-dynamic assessmentmediation type
-
6.
نویسنده : Ahangari، Saeideh ؛ Seifoori، Zohreh ؛ نویسنده مسئول : Abbasi Dogolsara، Shokoufeh ؛
مجله:International Journal of Research in English Education»September 2022, Volume 7 - Number3 (18 صفحه - از 76 تا 93 )
کلیدواژه ها:fluencyEFL learnersTask variationL2 oral performance
-
7.
نویسنده : Zafarani، Pardis ؛ Hadidi Tamjid، Nasrin ؛ نویسنده مسئول : Ahangari، Saeideh ؛
مجله:Research in English Language Pedagogy»Summer 2022 - Number 21 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (23 صفحه - از 389 تا 411 )
کلیدواژه ها:anxietyperfectionismEnglish AchievementGoal-Orientation
-
8.
نویسنده : Khooei-Oskooei، Saber ؛ Seifoori، Zohreh ؛ نویسنده مسئول : Ahangari، Saeideh ؛
مجله:Issues in Language Teaching»June 2022، Volume 11 - Number 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 35 تا 65 )
کلیدواژه ها:conceptsprocrastinationcategoriesclassical grounded theoryDilatory Behavior
-
9.
نویسنده : Rashvand Semiyari، Shokouh ؛ Ahangari، Saeideh ؛
مجله:Research in English Language Pedagogy»Winter 2022 - Number 19 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (22 صفحه - از 169 تا 190 )
کلیدواژه ها:Item Response Theory (IRT)Differential Item Functioning (DIF)fields of studyLikelihood Ratio Approach (LR)MSRT (MCHE) Proficiency Test
-
10.
نویسنده : Mahmoudy، Behzad ؛ Saeidi، Mahnaz ؛ نویسنده مسئول : Ahangari، Saeideh ؛
مجله:Language Horizons»Winter and Spring 2021,Volume 5 - Number 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 9 تا 30 )
کلیدواژه ها:Language Proficiencynarrative taskwritten taskstory grammar elementWord Order Correction