March & April 2022, Volume 14 - Number 1 رتبه بین المللی (وزارت علوم)
-
نویسنده : Momenzadeh، Seyed Ebrahim ؛ Naji Meidani، Elham ؛ نویسنده مسئول : Pishghadam، Reza ؛
(33 صفحه - از 1 تا 33 )
-
نویسنده مسئول : Truong، Vien ؛ نویسنده : Hoang Hoa، Chau Thi ؛ Thi Tu Liem، Truong ؛
(27 صفحه - از 35 تا 61 )
کلیدواژه ها:IMPACTVietnamteaching practicumpedagogy sectorSL-integrated courses
-
نویسنده : Rashed، Farnoosh ؛ Shirazizadeh، Mohsen ؛ نویسنده مسئول : Mirhosseini، Seyyed-Abdolhamid ؛
(25 صفحه - از 63 تا 87 )
کلیدواژه ها:second language writingAcademic writingHigher Education Policiespublishing in Englishpolicies of academic publishing
-
نویسنده مسئول : Nguyen، Thi Anh ؛ نویسنده : Nguyen، Luan Thanh ؛ Vo، Anh Phuong ؛
(24 صفحه - از 89 تا 112 )
کلیدواژه ها:TaskTask-Based Language Teachingteachers’ perceptionsVietnamese policies of education
-
نویسنده : Amiri Shayesteh، Leyli ؛ نویسنده مسئول : Baleghizadeh، Sasan ؛
(31 صفحه - از 113 تا 143 )
کلیدواژه ها:PerceptionProfessional developmentEFL teacher
-
نویسنده : Skevi، Olympia ؛ González-Gijón، Gracia ؛ نویسنده مسئول : Ortega-Martin، José Luis ؛
(22 صفحه - از 145 تا 166 )
کلیدواژه ها:ICTforeign languagesecondary educationprimary Educationcovid-19digital competences
-
نویسنده مسئول : Bagheri Nevisi، Reza ؛ نویسنده : Miri، Fatemeh ؛
(25 صفحه - از 167 تا 191 )
کلیدواژه ها:Pragmatics competencespeech actspragmatic functioncollocational patternsrequest expressions
-
نویسنده مسئول : Hidayat، Nur ؛ نویسنده : Setiawan، Slamet ؛ Anam، Syafiul ؛
(25 صفحه - از 193 تا 217 )
کلیدواژه ها:digital literacy practicessociocultural frameworkonline professional developmentin-service EFL teachers
-
نویسنده : Behroozian، Raziyeh ؛ Ahangari، Saeideh ؛ نویسنده مسئول : Ghafoori، Naser ؛
(32 صفحه - از 219 تا 250 )
کلیدواژه ها:Communication strategiesstrategy instructionWillingness to CommunicateLearners’ Perceptionscommunication strategies training
-
نویسنده مسئول : Pham Thi Nguyen، Ai ؛ نویسنده : Pham، Thi Hong Nhung ؛
(32 صفحه - از 251 تا 282 )
کلیدواژه ها:Language UseSocial InteractionsemotionsTrajectoryEAL
-
نویسنده : Mohamadi، Mona ؛ Saberi، Kurosh ؛ نویسنده مسئول : Moradkhani، Shahab ؛
(22 صفحه - از 283 تا 304 )
کلیدواژه ها:EFLteachers’ attitudesStudents’ attitudesL1 use
-
نویسنده : Mujtaba، Syed Muhammad ؛ Parkash، Rakesh ؛ نویسنده مسئول : Kamyabi Gol، Atiyeh ؛
(30 صفحه - از 305 تا 334 )
کلیدواژه ها:L2 learnersWriting Performancewriting strategy instructionstudents’ achievement levelwriting task battery
-
نویسنده مسئول : Feng، Lijuan ؛ نویسنده : Mohd Rawian، Rafizah ؛
(24 صفحه - از 335 تا 358 )
کلیدواژه ها:EFL TeachersMotivationWorking Memoryforeign language anxietyattentional control system
-
نویسنده مسئول : Khazaie، Saeed ؛ نویسنده : Ketabi، Saeed ؛
(40 صفحه - از 359 تا 398 )
کلیدواژه ها:WritingEnglish for specific purposesSocioDifferentiated Instructiongamecognitive approach
-
نویسنده مسئول : Zare، Javad ؛ نویسنده : Karimpour، Sedigheh ؛
(29 صفحه - از 399 تا 427 )
کلیدواژه ها:readingDictationteachers’ beliefsParental BeliefsChildren’s self-concept of ability
-
نویسنده مسئول : Hejaziyan، Seyedeh Fatemeh ؛ نویسنده : Sajjadi، Seyedeh Yasamin ؛
(26 صفحه - از 429 تا 454 )
کلیدواژه ها:IranFLEclasse virtuellenouvelles technologiesEnseignement à distance
-
نویسنده مسئول : Khayat، Hoda ؛
(22 صفحه - از 455 تا 476 )
کلیدواژه ها:approchevaleuréthiqueDidactique du FLE