Summer 2022 - Number 21 رتبه A+ (دانشگاه آزاد)
-
نویسنده مسئول : Allami، Hamid ؛ نویسنده : Mozaffari، Fatemeh ؛ Manzouri، Hossein Ali ؛
(20 صفحه - از 369 تا 388 )
کلیدواژه ها:ELTclassroom discourseconversation analysisTeacher EducationProfessional development
-
نویسنده : Zafarani، Pardis ؛ Hadidi Tamjid، Nasrin ؛ نویسنده مسئول : Ahangari، Saeideh ؛
(23 صفحه - از 389 تا 411 )
کلیدواژه ها:anxietyperfectionismEnglish AchievementGoal-Orientation
-
نویسنده مسئول : Khoii، Roya ؛ نویسنده : Fallah Abed، Kobra ؛
(25 صفحه - از 412 تا 436 )
کلیدواژه ها:EFL learnersReceptive vocabularyProductive vocabularySpacing effectEqual SpacingExpanding SpacingVocabulary Retrieval
-
نویسنده مسئول : Vahdat، Sedigheh ؛ نویسنده : Gooniband Shooshtari، Zohreh ؛ Basiri، Asra ؛ Naderi، Farshid ؛
(30 صفحه - از 437 تا 466 )
کلیدواژه ها:ESPNeeds AnalysisM.A studentsAncient Iran HistoryESP coursebook
-
نویسنده : Rezaei، Afrooz ؛ Bagheri، Mohammad Sadegh ؛ نویسنده مسئول : Behjat، Fatemeh ؛
(23 صفحه - از 467 تا 489 )
کلیدواژه ها:EFL learnersDynamic AssessmentMALLL2 vocabularyZone of actual development
-
نویسنده مسئول : Khazaeenezhad، Bahareh ؛ نویسنده : Davoudinasab، Maryam ؛
(27 صفحه - از 490 تا 516 )
کلیدواژه ها:Teacher EducationIranian EFL Teacherspersonality typeslanguage teacher immunityNEO Five-Factor Inventory
-
نویسنده : Riazi Ahmadsaraei، Maryam ؛ نویسنده مسئول : Pourhosein Gilakjani، Abbas ؛
(20 صفحه - از 517 تا 536 )
کلیدواژه ها:EFLreading comprehensionreadingTask-Based Language Teachingintermediate learners
-
نویسنده : Najjari، Rana ؛ Yazdanimoghaddam، Massood ؛ نویسنده مسئول : Abbasian، Gholam-Reza ؛
(28 صفحه - از 537 تا 564 )
کلیدواژه ها:TPACKTPACK WorkshopLearners' PerceptionsTeachers' PerceptionsAcademic Behavior Changes