موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 32 |
میان رشته ای 2 |
علوم تربیتی 2 |
روانشناسی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 35 |
فارسی 2 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 6 |
ب 6 |
الف 5 |
بین المللی 1 |
ج 1 |
-
11.
نویسنده : Safaei Asl، Nader ؛ Saeedi، Mahnaz ؛ نویسنده مسئول : Ahangari، Saeideh ؛
مجله:English Language Pedagogy and Practice»Summer and Autumn 2021- Number 28 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (20 صفحه - از 67 تا 86 )
کلیدواژه ها:InteractionMediationApproachDynamic Assessment
-
12.
نویسنده : Soleimanifard، Faeze ؛ Ahangari، Saeideh ؛ نویسنده مسئول : Behnam، Biook ؛
مجله:Issues in Language Teaching»June 2021, Volume 10 - Number1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (37 صفحه - از 67 تا 103 )
کلیدواژه ها:Critical Discourse AnalysisOnline EducationElectronic Colonialism TheoryIdeological Square Model
-
13.
نویسنده : Mousavi، Maryam ؛ Ahangari، Saeideh ؛ نویسنده مسئول : Zarei Mavini، Abbas Ali ؛
مجله:English for Academic Purposes»Spring 2021, Volume 10 - Number 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 55 تا 69 )
کلیدواژه ها:Idiomsinvolvement loadform-focused tasksmeaning-focused tasks
-
14.
نویسنده : Sharifi، Moharram ؛ Ahangari، Saeideh ؛ نویسنده مسئول : Behnam، Biook ؛
مجله:Journal of Language and Translation»Spring 2021, Volume 11 - Number 2 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (19 صفحه - از 231 تا 249 )
کلیدواژه ها:Literacy SkillsEngagement resources in writingExpert writerNovice writer
-
15.
نویسنده : Khooei-Oskooei، Saber ؛ Seifoori، Zohreh ؛ نویسنده مسئول : Ahangari، Saeideh ؛
مجله:Applied Linguistics and Applied Literature»Winter and Spring 2021 ,Volume 9 - Number 1 رتبه ب (وزارت علوم (18 صفحه - از 247 تا 264 )
کلیدواژه ها:procrastinationclassical grounded theoryDestructive LLPConstructive LLPOvercoming Strategies
-
16.
نویسنده : Nourzad Haradasht، Pezhman ؛ Ahangari، Saeideh ؛ نویسنده مسئول : Saeidi، Mahnaz ؛
مجله:English Language Pedagogy and Practice»Summer and Autumn 2020, Number 27 رتبه B (دانشگاه آزاد/ISC (21 صفحه - از 129 تا 149 )
کلیدواژه ها:reading comprehensionExtrovertsIntrovertscollaborative strategic readingMetacognitive Reading Strategy
-
17.
نویسنده : Golpour، Farhad ؛ Ahangari، Saeideh ؛ نویسنده مسئول : Ahour، Touran ؛
مجله:Language Horizons»Summer and Autumn 2020, Volume 4 - Number 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 247 تا 271 )
کلیدواژه ها:beliefWritten corrective feedbackPracticeTeachersExperience
-
18.
نویسنده : Mahmoudy، Behzad ؛ Ahangari، Saeideh ؛ نویسنده مسئول : Saeidi، Mahnaz ؛
مجله:English Language Pedagogy and Practice»Summer and Autumn 2020 - Number 26 رتبه B (دانشگاه آزاد/ISC (21 صفحه - از 75 تا 95 )
کلیدواژه ها:ComplexityAccuracyfluencyawareness raisingTask performancenarrative taskOral narrativeSemantic fields
-
19.
نویسنده : Hassanzadeh، Leila ؛ Hadidi Tamjid، Nasrin ؛ نویسنده مسئول : Ahangari، Saeideh ؛
مجله:Iranian Journal of Applied Linguistics»March 2020, Volume 23 - Number 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 1 تا 28 )
کلیدواژه ها:Iranian EFL learnersEngagementself-regulationEnglish AchievementLanguage Mindsets
-
20.
نویسنده : Tasouji Azari، Mina ؛ Seifoori، Zohreh ؛ نویسنده مسئول : Ahangari، Saeideh ؛
مجله:Issues in Language Teaching»June 2020, Volume 9 - Number 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 321 تا 356 )
کلیدواژه ها:holistic identitylanguage teacher grounded theoryidentity evolution""holistic identity""language teacher"" grounded theory""identity evolution"