زمستان 1396 - شماره 13 رتبه الف (وزارت علوم)
-
نویسنده مسئول : لطفی یامچی، خدیجه ؛ نویسنده : فرزان، فرزام ؛ خدادادی، محمدرسول ؛
(18 صفحه - از 1 تا 18 )
کلیدواژه ها:تحلیل عاملیگردشگری ورزشیبازدارندههامحرکهاگردشگریپیست اسکیاسکیعوامل محرکعوامل
-
نویسنده مسئول : پرچکانی، پروانه ؛ نویسنده : هاشمی، سید سعید ؛ رکن الدین افتخاری، عبدالرضا ؛ ایمانی خوشخو، محمدحسین ؛
(29 صفحه - از 19 تا 47 )
کلیدواژه ها:چابهارشاخص سازیبرندپایدارمقصد گردشگری ساحلیتوسعه پایدارگردشگریبرندسازیشاخصتوسعۀ پایدار گردشگری
-
نویسنده مسئول : صیف، محمد حسن ؛ نویسنده : رستگار، احمد ؛ کریمی فرد، طاهره ؛ تاجوران، مرضیه ؛
(16 صفحه - از 48 تا 63 )
کلیدواژه ها:آگاهی محیط زیستیارزش خودخواهانهارزش نوع دوستانهرفتارهای حافظ محیط زیستهنجار شخصیگردشگران
-
نویسنده مسئول : فلاح تفتی، حامد ؛ نویسنده : قره خانی، ازاده ؛
(18 صفحه - از 64 تا 81 )
کلیدواژه ها:فناوری اطلاعاتعملکرد مالی بازیگرانمدل مسیریرضایت گردشگرگردشگریتأثیر فناوری اطلاعاتصنعت گردشگری
-
نویسنده مسئول : نادعلی پور، زهرا ؛ نویسنده : چیتی، ندا ؛
(24 صفحه - از 82 تا 105 )
کلیدواژه ها:رقابترقابتپذیری مقصدتجربه گردشگریمشارکت گردشگرادراک گردشگرگردشگریرقابتپذیریکیفیت تجربۀ گردشگریمقصد
-
نویسنده مسئول : غفاری، محمد ؛
(15 صفحه - از 106 تا 120 )
کلیدواژه ها:اصفهانکیفیتکیفیت ادراک شدهمقصد گردشگریکیفیت ادراکشده از مقصد گردشگریمشتریکیفیت خدمات
-
نویسنده : تقدیر، ملیحه ؛ رجوعی، مرتضی ؛ نویسنده مسئول : غیور باغبانی، سید مرتضی ؛
(18 صفحه - از 121 تا 138 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برندهویت برندعشق به برندتناسب برند با سبک زندگیهویتپذیری برند توسط مشتریهتلهویت پذیریمشتریعشقگردشگریمشتریانسبک زندگی
-
نویسنده : محمدی کنگرانی، حنانه ؛ سپاهی پارسا، محمد ؛ نویسنده مسئول : حسین زاده، مهناز ؛
(21 صفحه - از 139 تا 159 )
کلیدواژه ها:رویکرد تحلیل شبکههای اجتماعیزنجیره تامین صنایع دستیجزیرهی قشمگردشگریصنایع دستیشبکۀ
-
نویسنده : موسوی، سید نجم الدین ؛ سبهوند، رضا ؛ نویسنده مسئول : شریعت نژاد، علی ؛
(20 صفحه - از 160 تا 179 )
کلیدواژه ها:صنعت گردشگریتحلیل SWOTبرندسازی شهریمدل پنج فازیتکنیک Fuzzy AHPگردشگریشهر خرمآبادشهرپژوهشفازی
-
نویسنده مسئول : خلیل نژاد، شهرام ؛ نویسنده : اصلانی افراشته، امیر ؛ شجاعی، محمد حسین ؛
(21 صفحه - از 180 تا 200 )
کلیدواژه ها:رفتار شهروندی سازمانیصنعت هتلداریعجین شدن با شغلهویت سازمانیمدیریت برند داخلیکارکنانسازمانیمدیریتهتلعجین شدنپژوهشفرضیۀ