کلیدواژه تعامل مشتری / (10 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : علیپور، وحیده ؛ مهری بازقلعه، عاطفه ؛ نویسنده مسئول : سعدی، محمدرضا ؛
مجله:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»تابستان 1403 - شماره 48 رتبه الف (وزارت علوم (31 صفحه - از 87 تا 117 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریارزش ویژه برندرسانههای اجتماعیتعامل مشتریبرندهای آرایشی و بهداشتی
-
2.
نویسنده : انتظاری، حسن ؛ دهستانی، محمد علی ؛
همایش:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بین المللی و هفتمین همایش ملی یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری رتبه ملی (16 صفحه - از 655 تا 670 )
کلیدواژه ها:رضایت شغلیمسئولیت پذیری اجتماعیتعامل مشتری
-
3.
نویسنده مسئول : دوستار بخشایش، مرجان ؛ نویسنده : شوشتری حاجی آبادی، عبدالحمید ؛
مجله:پژوهش های علوم مدیریت»زمستان 1402 - شماره 17 (15 صفحه - از 83 تا 97 )
کلیدواژه ها:تعامل مشتریویژگی های وب سایتتئوری محرک-پاسخ
-
4.
نویسنده مسئول : دوستار بخشایش، مرجان ؛ نویسنده : شوشتری حاجی آبادی، عبدالحمید ؛
مجله:پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع»پاییز 1402 - شماره 16 (15 صفحه - از 90 تا 104 )
کلیدواژه ها:پاسختعامل مشتریویژگی های وب سایتتئوری محرکمشتریبانکوبسایتتیمشتریان
-
5.
نویسنده : سبک آرا، مجید ؛ پورقادر چوبر، عادل ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی رتبه بین المللی (50 صفحه - از 453 تا 502 )
کلیدواژه ها: انگیزهتعامل مشتری رسانه های اجتماعی برندهای لوکس تحقیقات کیفی
-
6.
نویسنده : باشکوه اجیرلو، محمد ؛ دهقانی قهنویه، عادله ؛
مجله:مدیریت استاندارد و کیفیت»بهار 1401 - شماره 43 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 1 تا 23 )
کلیدواژه ها:تعامل مشتریهمآفرینی ارزش برندکیفیت ارتباطات مشتریآسیب پذیری ادراک شدهرسانه اجتماعی و صنعت گردشگریکیفیت ارتباطاتگردشگریتعاملرسانه اجتماعی
-
7.
نویسنده : سلیمی، مونا ؛ تاج زاده نمین، امیررضا ؛
مجله:مطالعات هنر و فرهنگ»زمستان 1400، سال ششم - شماره 21 (10 صفحه - از 34 تا 43 )
کلیدواژه ها:وفاداریآگاهی از برندتعامل مشتریقصد پذیرش گیمیفیکیشن
-
8.
نویسنده : صفری، زهرا ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1400 - شماره 83 (جلد دهم) (17 صفحه - از 862 تا 878 )
کلیدواژه ها:نوآوریمشارکترفتارهای ارزش آفرینی مشتریرفتارهای شهروندیتعامل مشتریمشتریرفتارهایمشتریانرفتارهای شهروندی مشتری
-
9.
نویسنده مسئول : هوائی، آرزو ؛ نویسنده : جمشیدی، زهره ؛
همایش:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی»مجموعه مقالات دومین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی رتبه ملی (21 صفحه - از 630 تا 650 )
کلیدواژه ها:دلبستگي برند اعتماد مشتري تعامل مشتري وﻓﺎداري ﺑﺮﻧﺪ
-
10.
نویسنده مسئول : بلوچی، حسین ؛ نویسنده : اقبال، مریم ؛ سمیع، سپیده ؛
مجله:مطالعات بازاریابی ورزشی»تابستان 1400 - شماره 6 (28 صفحه - از 99 تا 126 )
کلیدواژه ها:عزت نفسعشق به برندحسادت به برندتعامل مشتریابراز وجود با برند (برندهای خود بیان)
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
سطح برگزاری همایش
- همایش ملی (2 مقاله)
- همایش بین المللی (1 مقاله)