موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 43 |
میان رشته ای 3 |
علوم اجتماعی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 42 |
فارسی 5 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 23 |
الف 11 |
ب 4 |
بین المللی 1 |
علمی-ترویجی 1 |
-
1.
نویسنده : Zamani، Zahra ؛ Tajeddin، Zia ؛ نویسنده مسئول : Alemi، Minoo ؛
مجله:Research in English Language Pedagogy»Winter 2024 - Number 27 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:Teacher EducationperceptionsPedagogical rolesLanguage institute managersEFL Teacher Educators (TEs)
-
2.
نویسنده : Kamrani، Zahra ؛ Alemi، Minoo ؛ نویسنده مسئول : Tajeddin، zia ؛
مجله:Applied Research on English Language»July 2023, Volume 12 - Number 3 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 43 تا 66 )
کلیدواژه ها:scaffoldingconversation analysis (CA)Content-Based Instruction (CBI)Classroom ModesScience Classes
-
3.
نویسنده : Zamani، Zahra ؛ Tajeddin، Zia ؛ نویسنده مسئول : Alemi، Minoo ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Summer 2023, Volume 42 - Number 3 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 59 تا 78 )
کلیدواژه ها:StrategiesProfessional developmentLanguage institute managersNon-native English teacher educatorsTeacher educator recruitment
-
4.
نویسنده : Kamrani، Zahra ؛ Alemi، Minoo ؛ نویسنده مسئول : Tajeddin، Zia ؛
مجله:Journal of Modern Research in English Language Studies»Winter 2023, Volume 10 - Number 1 رتبه الف/ISC (27 صفحه - از 73 تا 99 )
کلیدواژه ها:conversation analysisinternational studentsOnline ClassesScaffolding IntentionsContent-Based Instruction (CBI)
-
5.
Cabin Crew ESP Teachers’ Pedagogical Decisions and Reasoning in Reading Instruction (Research Paper)
نویسنده : Sadeghi، Simin ؛ Alemi، Minoo ؛ نویسنده مسئول : Tajeddin، Zia ؛
مجله:English for Academic Purposes»Summer 2022, Volume 11 - Number 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 18 تا 33 )
کلیدواژه ها:ESPDecision-Makingcabin crewpedagogical reasoningreading instruction
-
6.
نویسنده مسئول : Tajeddin، Zia ؛ نویسنده : Soleimani، Mozhgan ؛
مجله:Issues in Language Teaching»June 2022، Volume 11 - Number 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 281 تا 312 )
کلیدواژه ها:Decision-MakingNovice Teacherspedagogical reasoningTeacher professional practice
-
7.
نویسنده : Maleknia، Zahra ؛ Alemi، Minoo ؛ Tajeddin، Zia ؛
مجله:Journal of Research in Applied Linguistics»Winter and Spring 2022,Volume 13, Nuber 1 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 58 تا 69 )
کلیدواژه ها:Female teachersGender-Based IdeologiesLanguage Teacher Gendered IdentityMale TeachersSociocultural Contexts
-
8.
نویسنده : Yasaei، Hasti ؛ Tajeddin، Zia ؛ نویسنده مسئول : Alemi، Minoo ؛
مجله:Applied Language Studies»Autumn 2021, Volume 13 - Issue 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 159 تا 180 )
کلیدواژه ها:Professional developmentDiaryTeacher autonomyself-directed professional development
-
9.
نویسنده : Gholamshahi، Azra ؛ Tajeddin، Zia ؛ نویسنده مسئول : Alemi، Minoo ؛
مجله:Teaching English Language»Summer and Autumn 2021, Volume 15 - Number 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 1 تا 26 )
کلیدواژه ها:IdentityEFL TeachersImposed IdentityResolution Strategy
-
10.
نویسنده : Tajeddin، Zia ؛ Chamani، Fariba ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Autumn 2020, Volume 39 - Number 3 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 185 تا 215 )
کلیدواژه ها:GlobalizationEnglish Language TeachingDocument AnalysisNational Policy DocumentsForeign Language Education Policy (FLEP)IranEducationELTEnglish