زمستان 1389 - شماره 37 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
الگوی ارزیابی نگرش مصرف کنندگان از گسترش نام تجاری
نویسنده : حمیدی زاده، محمد رضا ؛ حاجی کریمی، عباس علی ؛ بابائی زکلیلی، محمدعلی ؛ جلالی، سید مهدی ؛
(18 صفحه - از 9 تا 26 )
کلیدواژه ها: تناسب کیفیت ادراک شده اشتیاق گسترش نام تجاری قدرت نام تجاری
-
تأثیر سرمایه فکری بر عملکرد مالی در صنعت داروسازی ایران
نویسنده : قربانی، محمد جواد ؛ شهانی، بهنام ؛ موسوی، سجاد ؛ انواری رستمی، علی اصغر ؛
(14 صفحه - از 27 تا 40 )
کلیدواژه ها: سرمایه انسانی سرمایه فکری عملکرد مالی صنعت داروسازی
-
به کارگیری فرایند داده کاوی برای پیش بینی الگوهای رویگردانی مشتری در بیمه
نویسنده : توکلی، احمد ؛ مرتضوی، سعید ؛ کاهانی، محسن ؛ حسینی، زهرا ؛
(16 صفحه - از 41 تا 56 )
کلیدواژه ها: داده کاوی مدیریت رویگردانی مشتری دسته بندی
-
نقش گرایش به یادگیری بر نوآوری و عملکرد سازمانی
نویسنده : معطوفی، علی رضا ؛ تاجدینی، کیهان ؛ آقاجانی، حسن علی ؛ تاجدینی، کیوان ؛
(16 صفحه - از 57 تا 72 )
-
مدل توسعه کارآفرینی در سازمانهای کوچک و متوسط
نویسنده : الوانی، سید مهدی ؛ رودگرنژاد، فروغ ؛
(16 صفحه - از 73 تا 88 )
کلیدواژه ها: مدل مفهومی توسعه کارآفرینی سازمانهای کوچک و متوسط(SME)
-
تأثیر شخصیت نام تجاری بر وفاداری مشتریان
نویسنده : مؤتمنی، علی رضا ؛ مرادی، هادی ؛ همتی، امین ؛
(18 صفحه - از 89 تا 106 )
کلیدواژه ها: رضایت اعتماد وفاداری شخصیت نام تجاری ارزش ادراکی
-
تأثیر بسته بندی بر تصویر شناسه در محصولات غذایی
نویسنده : عارفی، اصغر ؛ نکویی، مهتاب ؛
(18 صفحه - از 107 تا 124 )
کلیدواژه ها: رنگ شکل بسته¬بندی تصویر شناسه شخصیت شناسه باورها درمورد شناسه