کلیدواژه شخصیت نام تجاری / (8 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : مزیدی، علیرضا ؛ نویسنده : نامور، احمد ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»بهار 1400، دوره هفتم - شماره 1 (جلد اول) (5 صفحه - از 196 تا 200 )
کلیدواژه ها:بازاریابیمصرف کنندهوفاداریارزش برندشخصیت نام تجاریمشتری
-
2.
نویسنده : میرتقی، سیدحسن ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1399 - شماره 51 (جلد ششم) (28 صفحه - از 110 تا 137 )
کلیدواژه ها:آگاهیکیفیتوفاداریتداعیشخصیت نام تجاریاعتماد مصرف کنندهارزش نام تجاریتصویر نام تجاریعناصر نام تجاری
-
3.
نویسنده مسئول : مزیدی، علیرضا ؛ نویسنده : نامور، احمد ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»زمستان 1399، دوره ششم - شماره 4 (5 صفحه - از 311 تا 315 )
کلیدواژه ها:مشتریشخصیت نام تجاریجذابیت نام تجاری کارکناننام تجاری برند
-
4.
نویسنده : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ محمد نبی، زهره ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1394، دوره هفتم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 445 تا 462 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژة برندتعمیم نام تجاریشخصیت نامتجارینگرش مصرفکنندهنام تجاریمصرفکنندهتداعیهای نام تجاریرفتار مصرفکننده
-
5.
نویسنده : مرادی، زهرا ؛ هوشیار، کمال ؛ صدری، مریم ؛ حامد، سلدا ؛
مجله:مطالعات مدیریت رفتار سازمانی در ورزش»تابستان 1393، سال اول - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم (8 صفحه - از 85 تا 92 )
کلیدواژه ها:هویتشخصیتشخصیت نام تجاریهوادارانهویت تیمیلیگ برتر فوتبال ایران
-
6.
نویسنده : موتمنی، علی رضا ؛ همتی، امین ؛ مرادی، هادی ؛
مجله:پژوهش های مدیریت عمومی»تابستان 1392، سال ششم - شماره 20 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 75 تا 96 )
کلیدواژه ها:ایران خودروشخصیت نام تجاریشهرت و تمایز شرکتشخصیت خریدارانشخصیتخودروشهرت
-
7.
نویسنده : همتی، امین ؛ موتمنی، علی رضا ؛ مرادی، هادی ؛
مجله:پژوهشنامه بازرگانی»تابستان 1391 - شماره 63 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 169 تا 192 )
کلیدواژه ها:مدل سازی معادلات ساختاریشخصیت نام تجاریارزش ویژه نام تجاریشهرت شرکتنام تجاریشهرت
-
8.
نویسنده : مؤتمنی، علی رضا ؛ مرادی، هادی ؛ همتی، امین ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1389، دوره جدید - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 89 تا 106 )
کلیدواژه ها:رضایتاعتمادوفاداریشخصیت نام تجاریارزش ادراکی