کلیدواژه ارزش طول عمر مشتری / (19 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : خواجوند، سمانه ؛ تقوی فرد، محمد تقی ؛ نجفی، اسماعیل ؛
مجله:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»بهار و تابستان 1391 - شماره 67 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 179 تا 200 )
کلیدواژه ها:بانکداریداده کاویبخش بندی مشتریانتحلیل آر اف امارزش طول عمر مشتریمشتریمشتریاناطلاعاتبانکمدیریت ارتباط با مشتریارزش
-
2.
نویسنده : معینی، علی ؛ بهرادمهر، نفیسه ؛ احراری، مهدی ؛ خادم شریعت، سمیه ؛
مجله:پژوهشنامه بازرگانی»پاییز 1391 - شماره 64 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 1 تا 26 )
کلیدواژه ها:بازاریابی خدمات بانکیشبکه عصبی GMDHارزش طول عمر مشتریامتیازدهیمشتریمشتریانبانکاطلاعاتارزشمدیریت ارتباط با مشتری
-
3.
نویسنده : تقوی فرد، محمد تقی ؛ خواجوند، سمانه ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1392 - شماره 9 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 28 تا 45 )
کلیدواژه ها:داده کاویرتبه بندیبخش بندی مشتریانتحلیل آر اف امارزش طول عمر مشتریمشتریمشتریاناطلاعاتبانکتراکنشمدیریت ارتباط با مشتری
-
4.
نویسنده : عاملی بصیری، مرضیه ؛ قره خانی، محسن ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»پاییز 1394 - شماره 119 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 21 تا 40 )
کلیدواژه ها:مدل RFMقوانین انجمنیبخشبندی مشتریانارزش طول عمر مشتریتحلیل سلسله مراتبیفروش متقاطعمشتریبیمهمشتریانارزش مشتریشرکت بیمهارزش
-
5.
نویسنده : ترکستانی، محمد صالح ؛ منصوری، طاها ؛ تقی زاده، یاسمین ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1395 - شماره 20 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 1 تا 22 )
کلیدواژه ها:بیمهدادهکاویمدیریت ارتباط با مشتریخوشهبندیمدل RFMارزش طول عمر مشتریInsuranceالگوریتمالگوریتممشتریمشتری
-
6.
نویسنده : خانلری، امیر ؛ احراری، مهدی ؛ میرپور، سمیه ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1395، دوره هشتم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 833 تا 860 )
کلیدواژه ها:پیشبینیمدیریت ارتباط با مشتریشبکه عصبی GMDHارزش طول عمر مشتری
-
7.
نویسنده : تقوی فرد، محمد تقی ؛
مجله:مطالعات مدیریت صنعتی»تابستان 1396 - شماره 45 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 45 تا 74 )
کلیدواژه ها:تحلیل سلسله مراتبیمدیریت ارتباط با مشتریزنجیره مارکوفارزش طول عمر مشتریدسته بندی مشتریمشتریمشتریانبانکماتریس احتمال
-
8.
نویسنده : اسماعیلپور، رضا ؛ مقصودی شالدهی، آرزو ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1396، دوره جدید - شماره 32 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 215 تا 237 )
کلیدواژه ها:ارزش طول عمر مشتریاستراتژی تبلیغاتتحلیل ارزش مشتری
-
9.
نویسنده : حاجی آقایی، امیرحسین ؛ مهرگان، نادر ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»پاییز 1397( کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی) (14 صفحه - از 278 تا 291 )
کلیدواژه ها:مدل LRFMارزش پولی مبادلهطبقه بندی مشتریانارزش طول عمرمشتریتعداد دفعات مبادلهمشتریمشتریانتراکنشAHPمدیریت ارتباط با مشتری
-
10.
نویسنده : اسفیدانی، محمدرحیم ؛ توپااسفندیاری، فاطمه ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1398 - شماره 21 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 70 تا 90 )
کلیدواژه ها:تعهدوفاداریبانک ملیارزش طول عمر مشتریهزینههای تعویض (سوئیچینگ)
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (6 مقاله)
- ب (6 مقاله)
- الف (2 مقاله)