زمستان 1396 - شماره 65 رتبه ب (وزارت علوم)
-
ارائه چارچوبی برای مدلسازی بانکداری شرکتی در ایران
نویسنده : باقری، تینا ؛ دیواندری، علی ؛ سیدجوادین، سیدرضا ؛
(18 صفحه - از 13 تا 30 )
کلیدواژه ها: مدلسازی ساختاری تفسیری بانکداری شرکتی الگوی کسبوکار
-
ارزیابی رویکرد منطقی و عاطفی مشتریان در ارزش ویژه برند
نویسنده : روستا، احمد ؛ عیوضینژاد، سلمان ؛ بلورپارسا، محمدرضا ؛
(19 صفحه - از 31 تا 49 )
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند ارزش عاطفی برند ارزش اقتصادی برند بازار تلفن
-
ارزیابی عوامل موثر بر محبوبیت صفحات طرفداران برند در شبکههای اجتماعی
نویسنده : شکوهیار، سجاد ؛ موتمنی، علیرضا ؛ شعبانیان، سمیه ؛
(17 صفحه - از 51 تا 67 )
کلیدواژه ها: شبکه اجتماعی اینستاگرام صفحات طرفداران پستها
-
تاثیر اعتبار نیروی فروش بر وفاداری و سهم از جیب مشتری با توجه به میانجی گری ارزشافزوده تجربهشده
نویسنده : خلیلنژاد، شهرام ؛ آهنگری، مهسا ؛ دانشور دیلمی، محمدرضا ؛
(18 صفحه - از 69 تا 86 )
کلیدواژه ها: وفاداری مشتری اعتبار نیروی فروش ارزش افزوده تجربهشده سهم از جیب مشتری
-
الگوی عوامل موثر بر تبادل دانش ضمنی بین بازاریابی و فروش و تاثیر ان بر بازاریابی موفق
نویسنده : اکبری، محسن ؛ مرادی، محمود ؛ فرخنده، مهسا ؛ مومن، اسماعیل ؛
(17 صفحه - از 87 تا 103 )
کلیدواژه ها: مدیریت تبادل دانش ضمنی بین فروش و بازاریابی موفقیت بازاریابی
-
اثر برند گرایی بر ارزش ویژه داخلی برند
نویسنده : اصانلو، بهاره ؛ قبهای، محسن ؛ فضلینژاد، پدرام ؛
(21 صفحه - از 105 تا 125 )
کلیدواژه ها: دانش برندگرایی ارزش ویزه داخلی برند تعهد داخلی نسبت به برند
-
تدوین الگوی مقصد گردشگری مبتنی بر نقاط تماس گردشگر
نویسنده : صنایعی، علی ؛ شهابی، فاطمه ؛
(19 صفحه - از 127 تا 145 )
کلیدواژه ها: برند مقصد گردشگری ار تباطات برند مقصد داراییهای برند مقصد
-
تاثیر ابعاد شخصیتی خریداران بر فعالیت تبلیغات توصیهای
نویسنده : احقر بازرگان، نگین ؛ تیموری، هادی ؛ انصاری، آذرنوش ؛
(15 صفحه - از 147 تا 161 )
کلیدواژه ها: تبلیغات وفاداری ابعاد شخصیتی تبلیغات توصیهای
-
خوشهبندی تطبیقی چشمانداز، ماموریت و ارزشهای شرکتهای صنایع غذایی با رویکرد متن کاوی
نویسنده : ملکی مینباش رزگاه، مرتضی ؛ افشاریزاده جعفری، امید ؛
(17 صفحه - از 163 تا 179 )
کلیدواژه ها: چشمانداز ارزشها خوشهبندی ماموریت سازمانی متن کاوی
-
کاوشی بر الگوی تجربه مشتری مبتنی بر نقاط تماس در طول سفر دریافت خدمات بانکی
نویسنده : یدالهی، شهربانو ؛ کاظمی، علی ؛ رنجبریان، بهرام ؛
(18 صفحه - از 181 تا 198 )
کلیدواژه ها: تکنیک نقاط تماس تجربه مشستری سفر مشتری خدمات بانکداری
-
ترجیحات مشتریان نسبت به پاداشها در باشگاههای مشتریان بانکی با استفاده از تحلیل توامان
نویسنده : خانلری، امیر ؛ عامری، مهدی ؛
(16 صفحه - از 199 تا 214 )
کلیدواژه ها: بانک باشگاه مشتریان برنامههای وفاداری تحلیل توآمان
-
تاثیر تحلیل ارزش مشتری و نوآور بودن محصول بر ارزش طول عمر مشتری: نقش تعدیل گر استراتژی تبلیغات
نویسنده : اسماعیلپور، رضا ؛ مقصودی شالدهی، آرزو ؛
(23 صفحه - از 215 تا 237 )
کلیدواژه ها: ارزش طول عمر مشتری استراتژی تبلیغات تحلیل ارزش مشتری
-
تحلیل محتوای مسئولیت اجتماعی در مقاصد استراتژیک شرکتهای صنعت نفت، گاز و پتروشیمی
نویسنده : قربانی، محمدجواد ؛ فقیهی، ابوالحسن ؛ عزیزی، شهریار ؛
(16 صفحه - از 239 تا 254 )
کلیدواژه ها: تحلیل محتوا مقاصد مسئولیت اجتماعی شرکتها مدل کارول