کلیدواژه استراتژی بازاریابی / (93 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
41.
نویسنده مسئول : طاهری، احمد ؛ نویسنده : پرهیزگار، محمدمهدی ؛ امینی، محمدتقی ؛ دانایی، حبیب اله ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1399، دوره جدید - شماره 44 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 147 تا 170 )
کلیدواژه ها:بانک های تجاریاستراتژی بازاریابیاجرای استراتژیتکنیک دلفیبانکسازماندلفیتجاریعوامل
-
42.
نویسنده : پیران، علیرضا ؛ صفوی، سیمین ؛
مجله:مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان»زمستان 1399 - شماره 4 (13 صفحه - از 117 تا 129 )
کلیدواژه ها:استراتژی بازاریابیﺟﺬب ﻣﺸﺘﺮیبازاریابی دیجیتالبازاریابی محتوابازاریابی آنلایناثربخشی محتوا
-
43.
نویسنده مسئول : وفايی، فرهاد ؛ نویسنده : نصیری، سمیه ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز و زمستان 1399، دوره هفتم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 134 تا 155 )
کلیدواژه ها:استراتژی بازاریابیمنابع و قابلیتهای بازاریابیمدیران هتلرویکرد تصمیمگیری چندمعیاره
-
44.
نویسنده : کرمپور، عبدالحسین ؛ کاظم الماسی، امیرحسین ؛ نصابی، وحیدرضا ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»پاییز 1399، دوره جدید - شماره 43 (20 صفحه - از 23 تا 42 )
کلیدواژه ها:استراتژی بازاریابیمدل SWOTشرکت های دانش بنیان
-
45.
نویسنده : شکری، منیژه ؛ هوشمند نقابی، زهرا ؛ مرشدیان رفیعی، سودابه ؛
مجله:مدیریت تبلیغات و فروش»تابستان 1399 - شماره 2 ISC (13 صفحه - از 879 تا 891 )
کلیدواژه ها:استراتژی بازاریابیعملکرد شرکتحداقل مربعات جزیی
-
46.
نویسنده : اسدزاده، آزیتا ؛ سفیدچیان، سلمان ؛ صمیمی، مسعوداعلم ؛
مجله:پژوهش های گردشگری و توسعه پایدار»تاستان 1399 - شماره 10 (10 صفحه - از 51 تا 60 )
کلیدواژه ها:استراتژی بازاریابیمحیط سازمانیاستراتژی قیمت گذاریآژانس های مسافرتی شهر مشهد
-
47.
نویسنده مسئول : اسدزاده، آزیتا ؛ نویسنده : صمیمی، مسعود اعلم ؛ سفیدچیان، سلمان ؛ مهاجر، بشری ؛
مجله:پژوهش های گردشگری و توسعه پایدار»بهار 1399 - شماره 9 (10 صفحه - از 15 تا 24 )
کلیدواژه ها:استراتژی بازاریابیاستراتژی قیمت گذاریآژانس های مسافرتی شهر مشهدقیمتبازارمحصول
-
48.
نویسنده : رجبی، معصومه ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»تابستان 1399 - شماره 32 (17 صفحه - از 40 تا 56 )
کلیدواژه ها:ﻋﻤﻠﮑﺮد ﺷﺮﮐﺖاﺳﺘﺮاﺗﮋی ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽﻗﺎﺑﻠﯿﺖ ﻫﺎی ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽوﯾﮋﮔﯽ ﻫﺎی ﺳﺎزﻣﺎنﻗﺪرت ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽﺷﺮﮐﺖ ﮐﺎﻟ
-
49.
نویسنده : بدری زرگر، مریم السادات ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (22 صفحه - از 696 تا 717 )
کلیدواژه ها:استراتژیشبکه اجتماعیاستراتژی بازاریابیبازاریابی اثربخشبازاریابیبازاریابی شبکههای اجتماعیشبکههای اجتماعیبازاریابی در شبکههای اجتماعیاطلاعات
-
50.
نویسنده : سوری، فربد ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (9 صفحه - از 1143 تا 1151 )
کلیدواژه ها:بازاریابیسودآوریبازاریابی دهان به دهانبازاریابی پنهانبازاریابی ارتباطیبازاراستراتژی بازاریابیاطلاعاتمشتریسازمان
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (15 مقاله)
- علمی-پژوهشی (7 مقاله)
- ج (5 مقاله)
- علمی-ترویجی (3 مقاله)
- الف (2 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (3 مقاله)
- همایش ملی (3 مقاله)