کلیدواژه کاربرد رسانههای اجتماعی / (4 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : گلینی مقدم، گلنسا ؛ نویسنده : خلیل پور، طاهره ؛ علیپور حافظی، مهدی ؛
مجله:علوم و فنون مدیریت اطلاعات»بهار 1401 - شماره 26 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 119 تا 142 )
کلیدواژه ها:تلگراممدل انتظار استفاده و رضامندیکاربرد رسانههای اجتماعیاینستاگرام
-
2.
نویسنده : بکتاش، اسلام ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»زمستان 1400 - شماره 29 (22 صفحه - از 1 تا 22 )
کلیدواژه ها:بازاریابیمدیریت ارتباط با مشتریرسانه های اجتماعیقابلیتهای پویاتعهد مشتریقابلیتهای بازاریابیمشتریCRMقابلیتکاربرد رسانههای اجتماعی
-
3.
نویسنده : بیات، محمدکریم ؛ اسفندیاری مقدم، علیرضا ؛ علیپوری حافظی، حامد ؛
مجله:مطالعات رسانه های نوین»تابستان 1397- شماره 14 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (48 صفحه - از 309 تا 356 )
کلیدواژه ها:کتابخانههای دانشگاهیتحلیل محتواکاربردرسانههای اجتماعیکاربرانکاربرد رسانههای اجتماعیاطلاعاتوبپژوهشفیس بوک
-
4.
نویسنده : دل افروز، نرگس ؛ فرخ بخت فومنی، علیرضا ؛ خسروی، محمدرضا ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1396، دوره نهم - شماره 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 271 تا 294 )
کلیدواژه ها:رسانههای اجتماعیشهرت برندسرایت اجتماعیعملکرد فروش برندعملکرد فروش نمایندگیبیمهمشترینمایندگیشرکت بیمهنمایندگی بیمهمشتریانتعاملکاربرد رسانههای اجتماعی