کلیدواژه ارزش ادراک شده / (100 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
21.
نویسنده مسئول : نوروزی، حسین ؛ نویسنده : براتی، سعید ؛ نوروزی، علی ؛
مجله:پژوهش های روانشناختی در مدیریت»بهار و تابستان 1401- شماره 14 (30 صفحه - از 41 تا 70 )
کلیدواژه ها:ارزش ادراک شدهعلاقهمندی مشتریانعلاقهمندی رفتاریعلاقهمندی نگرشیرفتار شهروندی کارکنان
-
22.
نویسنده : طالب زاده، لیلا ؛ شیخعلی زاده، محبوب ؛ نجف زاده، محمدرحیم ؛ نویسنده مسئول : جنانی، حمید ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1400 - شماره 35 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 201 تا 217 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشتریارزش ادراکشدهپاندمی کووید-19باشگاههای خصوصی بدنسازی
-
23.
نویسنده مسئول : سمیعی، فرشته ؛ نویسنده : الهی، علیرضا ؛ افشاری، مصطفی ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»فروردین و اردیبهشت 1400- شماره 65 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 205 تا 223 )
کلیدواژه ها:تماشاگرانارزش ادراک شدههزینه- فایدهفوتبالمؤلفههای
-
24.
نویسنده : حسینی، سید ابوطالب ؛ نویسنده مسئول : شرعی، زهره ؛
مجله:مدیریت، حسابداری و اقتصاد»بهار 1400 - شماره 1 (12 صفحه - از 53 تا 64 )
کلیدواژه ها:اعتمادارزش ادراک شدهتعهدمستمرقصد تبلیغات شفاهی مثبت
-
25.
نویسنده : نصری، مصطفی ؛ نویسنده مسئول : نظری، محسن ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1400، دوره سیزدهم ، شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 132 تا 152 )
کلیدواژه ها:علل تخفیفکلیشه اجتماعیهیجانات عاطفیفروشگاه همواره تخفیفارزش ادراکشدهتخفیفمشتریقیمتاطلاعاتنگرشمشتریانخردهفروشیفروشگاههای تخفیفیپژوهش
-
26.
نویسنده : کیانی سلمی، صدیقه ؛
مجله:برنامه ریزی توسعه کالبدی»پاییز 1399 - شماره 19 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 85 تا 100 )
کلیدواژه ها:تصویر ذهنیارزش ادراک شدهکیفیت عوامل ملموس ادراک شدهکیفیت عوامل ناملموس ادراک شدهمنطقه گردشگری دارآباد تهران
-
27.
نویسنده مسئول : دانش پرور، میترا ؛ نویسنده : عاشوری، سمیه ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1399 - شماره 103 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 89 تا 100 )
کلیدواژه ها:مذهبارزش ادراک شدهتمایل به خریدمولفههای فرهنگیمحصولات آرایشی و بهداشتی حلال
-
28.
نویسنده مسئول : کریمی علویجه، محمد رضا ؛ نویسنده : زرین فرد، نرگس ؛
مجله:مدیریت برند»پاییز 1399 - شماره 23 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (37 صفحه - از 3 تا 39 )
کلیدواژه ها:نگرشبرند لوکسارزش ادراکشدهرفتار توصیهایتمایل به پرداخت مبلغ بیشتربرنـدارزشبـاهـا
-
29.
نویسنده : زهره وند، علی اکبر ؛ احمدی، سیروس ؛ نویسنده مسئول : سلیمانی، مجید ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»تابستان 1399، سال پانزدهم - شماره 47 رتبه B (دانشگاه آزاد (18 صفحه - از 69 تا 86 )
کلیدواژه ها:ارزش ادراک شدهبازاریابی حسیوابستگی به مکانوفاداری نگرشی و رفتاری
-
30.
نویسنده مسئول : عابدین، بهاره ؛ نویسنده : حقیقی نسب، منیژه ؛ حسینی، سید سمیه ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1399 - شماره 37 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 43 تا 62 )
کلیدواژه ها:بازاریابی استراتژیکارزش ادراکشدهرفتار خرید خودروهای لوکس ارزشمصرفکنندگانپژوهشمحصول
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (25 مقاله)
- علمی-پژوهشی (21 مقاله)
- B (5 مقاله)
- الف (4 مقاله)
- د (2 مقاله)
- C (2 مقاله)
- A (2 مقاله)
- ملی (1 مقاله)
- بین المللی (1 مقاله)