کلیدواژه ارزش ویژه نام تجاری / (12 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : آرزم، مهسان ؛ نویسنده مسئول : اخباری آزاد، مینا ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1401 - شماره 85 (28 صفحه - از 836 تا 863 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریارزش ویژه نام تجاریرسانه های اجتماعیتصویر نام تجاریهاکوپیانبازاریابی رسانه های اجتماعیگرادمشتریارزش ویژه
-
2.
نویسنده : روشن، سید علیقلی ؛ بخشی، فریبا ؛
مجله:اندیشه مدیریت راهبردی»پاییز و زمستان 1395 - شماره 20 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 163 تا 188 )
کلیدواژه ها:اعتقادات مذهبیارزش ویژه نام تجاریعوامل آمیخته بازاریابیاعتماد به نام تجاریارزش نام تجاری
-
3.
نویسنده : ملکی مین باش زرگاه، مرتضی ؛ اسدزاده، محبوبه ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1394 - شماره 72 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 59 تا 70 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه نام تجاریتبلیغات از طریق پیام کوتاهبازاریابی سیار
-
4.
نویسنده : حیدرزاده هنزائی، کامبیز ؛ عباسی، جواد ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»بهار 1394 - شماره 20 (16 صفحه - از 51 تا 66 )
کلیدواژه ها:بانک های تجاریارزش ویژه نام تجاریرابطه با نام تجاریدانش نام تجاریدلبستگی به نام تجاری
-
5.
نویسنده : یوسفی دارستانی، سمیه ؛ نجفی، امیر عباس ؛ ستاک، مصطفی ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»زمستان 1393، سال نهم - شماره 25 (18 صفحه - از 115 تا 132 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه نام تجاریروش های ارزش گذاری نام تجاریذینفعان ارزش ویژه نام تجاریفرایند سلسله مراتب تحلیل (AHP)
-
6.
نویسنده : موتمنی، علیرضا ؛ مرادی، هادی ؛ بند دار، امیر رضا ؛ همتی، امین ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1393، دوره جدید - شماره 19 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 87 تا 104 )
کلیدواژه ها:بخش خدماتارزش ویژه نام تجاریشهرت سازمانیتصویر ذهنی بیمارستان
-
7.
نویسنده : قوچانی، فرخ ؛ حسین زاده، محمود ؛ سیدعلوی، سید محمد ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»پاییز 1392 - شماره 15 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 201 تا 221 )
کلیدواژه ها:ارزشرضایتاعتمادمقاومت در برابر تغییرتاثیرگذاریوفاداری نگرشیوفاداری رفتاریارزش ویژه نام تجاری
-
8.
نویسنده : رنجبریان، بهرام ؛ خورسندنژاد، آرزو ؛ عبداللهی، سیده معصومه ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1392، دوره جدید - شماره 14 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 77 تا 92 )
کلیدواژه ها:وفاداری به نام تجاریکیفیت ادراک شدهارزش ویژه نام تجاریاثربخشی تبلیغتداعی های نام تجاری
-
9.
نویسنده : زارعی، عظیم ؛ فیض، داود ؛ مرادی، هادی ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1391، دوره جدید - شماره 11 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 59 تا 80 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه نام تجاریتصویر ذهنی کشور مبداکشور تولیدکنندهکشور صاحب نام تجاریمدل سازی معادل
-
10.
نویسنده : همتی، امین ؛ موتمنی، علی رضا ؛ مرادی، هادی ؛
مجله:پژوهشنامه بازرگانی»تابستان 1391 - شماره 63 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 169 تا 192 )
کلیدواژه ها:مدل سازی معادلات ساختاریشخصیت نام تجاریارزش ویژه نام تجاریشهرت شرکتنام تجاریشهرت