کلیدواژه تصویر ذهنی برند / (30 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : حسینی سرشت، محسن ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هفدهمین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران رتبه بین المللی (13 صفحه - از 2172 تا 2184 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریتصویر ذهنی برندپاسخگویی سازمانی
-
2.
نویسنده : باباجانی محمدی، سعیده ؛
مجله:اکتشاف و پردازش هوشمند دانش»زمستان 1401،سال دوم - شماره 7 (20 صفحه - از 18 تا 37 )
کلیدواژه ها:اعتمادابعاد برندتجهیزات پزشکیتصویر ذهنی برندارزش برند
-
3.
نویسنده : زهی، احمدرضا ؛ نوری، علیرضا ؛
مجله:پژوهش های گردشگری و توسعه پایدار»پاییز 1401 - شماره 20 (14 صفحه - از 55 تا 68 )
کلیدواژه ها:تصویر ذهنی برندکیفیت خدمات هتلهتلداریوفاداری میهمانهتلگردشگریمشتریوفاداری
-
4.
نویسنده : خوش گفتار، میثم ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی رتبه بین المللی (10 صفحه - از 768 تا 777 )
کلیدواژه ها:برند محصول تصویر ذهنی برند منحنی عمرمحصول
-
5.
نویسنده مسئول : دربان آستانه، علیرضا ؛ نویسنده : فرشاد، لقمان ؛ پور احمد، احمد ؛
مجله:گردشگری شهری»بهار 1401، دوره نهم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 49 تا 65 )
کلیدواژه ها:توسعه گردشگریتصویر ذهنی برندشهرستان مریوانبرند مقصد
-
6.
نویسنده مسئول : خاک زند، مهدی ؛ نویسنده : سعیدی، مهدی ؛
مجله:پژوهش های جغرافیای برنامه ریزی شهری»بهار 1401 - شماره 34 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 23 تا 38 )
کلیدواژه ها:تهرانتصویر ذهنی برندکیفیتهای منظرمحور تجاری-تفریحیتحلیل رابطه
-
7.
نویسنده : نظرخانی، کمال ؛ اخوان فر، امیر ؛ عباسی آقاملکی، حامد ؛
مجله:پژوهش های پیشرفت و تعالی»پاییز 1400 - شماره 7 (13 صفحه - از 1 تا 13 )
کلیدواژه ها:تصویر ذهنی برندتبلیغات شفاهی مثبتوابستگی به برندخود تناسبی برندتبلیغات شفاهیمشتریوابستگیتصویر ذهنیفروشگاهمشتریان
-
8.
نویسنده : همتی، وحید ؛ نمامیان، فرشید ؛
مجله:جامعه شناسی سیاسی ایران»پاییز 1399 - شماره 11 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 1237 تا 1259 )
کلیدواژه ها:مشتریانتصویر ذهنی برندمحصولات الکترونیکی
-
9.
نویسنده : هدایت نیا، محمد ؛ حیدری، سیدعباس ؛ فخرایی، اسماعیل ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هشتمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (10 صفحه - از 904 تا 913 )
کلیدواژه ها:بانک ملتکیفیت درک شدهتصویرذهنی برند
-
10.
نویسنده مسئول : حقیقی نسب، منیژه ؛ نویسنده : سنگری، نگین ؛ امامعلی پور، زهرا ؛ خسروی، سامیه ؛
مجله:مدیریت برند»تابستان 1399 - شماره 22 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 1 تا 29 )
کلیدواژه ها:اعتبار منبع توصیههای الکترونیکیکیفیت توصیههای الکترونیکیکمیت توصیههای الکترونیکیویژگی دریافتکننده توصیههای الکترونیکیتصویر ذهنی برندهـادانشگاه الزهرابـهتصـویر ذهنیبـادانشـگاه
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (11 مقاله)
- علمی-پژوهشی (3 مقاله)
- الف (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (2 مقاله)