کلیدواژه شکایت مشتری / (4 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : سکوتی بداغ، مجتبی ؛ منصف شبگو، دکتر محمود ؛ دل افروز، دکتر نرگس ؛ نویسنده مسئول : شاهرودی، دکتر کامبیز ؛
مجله:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1402، سال هجدهم - شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (11 صفحه - از 185 تا 195 )
کلیدواژه ها:اخلاق کسب و کارمدیریت پروژهشکایت مشتری
-
2.
نویسنده : سلیمانی شیجانی، سجاد ؛ نویسنده مسئول : دل افروز، نرگس ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1397 - شماره 35 رتبه A (دانشگاه آزاد (9 صفحه - از 57 تا 65 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریاعتبار برندشکایت مشتریشکست خدمات
-
3.
نویسنده : سیدی، سید مسعود ؛ موسوی، سید علیرضا ؛ حیدری، شهاب ؛
مجله:تحقیقات مدیریت آموزشی»زمستان 1388 - شماره 2 (34 صفحه - از 79 تا 112 )
کلیدواژه ها:تصویررضایت مشتریوفاداری مشتریانتظارات مشتریکیفیت ادراک شدهارزش ادراک شدهشکایت مشتریعملکرد مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر رفتار مشتریمشتریضریب همبستگیارزش ادراکشده مشتریمشتریان
-
4.
نویسنده : شاه کرمی، اکبر ؛
مجله:تدبیر»بهمن 1375 - شماره 70 (2 صفحه - از 112 تا 113 )
کلیدواژه ها:شکایتمشتریتولیدشکایت مشتریکفشمصرفکنندهفروشکیفیتمحصولبازار