کلیدواژه Customer Knowledge Management / (32 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : احمدی، راحله ؛ نویسنده : صفاری، حمیدرضا ؛
مجله:مدیریت پویا و تحلیل کسب و کار»زمستان 1402 - شماره 5 (7 صفحه - از 14 تا 20 )
کلیدواژه ها:رهبری دانشمحورمدیریتدانش مشتریکیفیت نوآوریعملکرد شرکت
-
2.
نویسنده : کفاش پور، آذر ؛ طبسی لطف آبادی، وحیده ؛ نویسنده مسئول : یوسف زاده، زهرا ؛
مجله:کاوشهای نوین در علوم محاسباتی و مدیریت رفتاری»پاییز و زمستان 1402 - شماره 2 (16 صفحه - از 1 تا 16 )
کلیدواژه ها:ظرفیت نوآوریمدیریت دانش مشتریقابلیتهای پویای مدیریت دانشمشارکت مشتریفعالیتهای مدیریت دانش
-
3.
نویسنده : سیف اللهی، ناصر ؛
مجله:پژوهش های مدیریت عمومی»زمستان 1401 - شماره 58 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 236 تا 259 )
کلیدواژه ها:عملکرد بازارمدیریت دانش مشتریقابلیت نوآورینوآوری
-
4.
نویسنده مسئول : بابایی فارسانی، میثم ؛ نویسنده : مرادی، مینا ؛ فتح اللهی چالشتری، سهیلا ؛
مجله:علوم و فنون مدیریت اطلاعات»زمستان 1401- شماره 29 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 383 تا 407 )
کلیدواژه ها:عملکرد شرکتشرکت های کوچک و متوسطمدیریت دانش مشتریرهبری دانش محورکیفیت نوآوری
-
5.
نویسنده مسئول : رزمی، زهرا ؛ نویسنده : میرزائیان خمسه، پیوند ؛ سلطانی تاج آبادی، مرضیه ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1401، دوره جدید - شماره 51 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 184 تا 217 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندمدیریت دانش مشتریتجربه برنددرگیری مشتریبازاریابی رسانههای اجتماعیمشتریفعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعیارزش ویژهمشتریاندانشمدل
-
6.
نویسنده : فلاح، عاطفه ؛ لطفی، محسن ؛ نویسنده مسئول : حسینی، سید محمدحسن ؛
مجله:نوآوری و ارزش آفرینی»پاییز و زمستان 1401 - شماره 22 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 47 تا 62 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریمدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکینوآوری سازمانیمدیریت دانش مشتریسازمان های خدماتی دولتی
-
7.
نویسنده مسئول : خدایاری، فرانک ؛ نویسنده : خانجانی، بهزاد ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»پاییز 1401، سال هفدهم - شماره 56 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (23 صفحه - از 17 تا 39 )
کلیدواژه ها:درگیری مشتریکارآیی محصول جدیداستراتژی مدیریت دانشتوسعه محصول جدیدمدیریت دانش مشتریمشارکت مشتری
-
8.
نویسنده مسئول : شهبازی، مهری ؛ نویسنده : متقی، زهره ؛ خاصه، علی اکبر ؛
مجله:علوم و فنون مدیریت اطلاعات»تابستان 1401 - شماره 27 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 205 تا 230 )
کلیدواژه ها:کتابخانههای عمومیاستان همداندانش از مشتریمدیریت دانش مشتریدانش درباره مشتریدانش برای مشتری
-
9.
نویسنده : اسماعیلی، محمود ؛ رمضانی، مجتبی ؛ سنگی نورپور، عباسقلی ؛ نویسنده مسئول : بهلولی، نادر ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی دفاع ملی»تابستان 1401 - شماره 22 رتبه ب (وزارت علوم (36 صفحه - از 197 تا 232 )
کلیدواژه ها:صنعت حمل و نقل ریلینظریه داده بنیادمدیریت دانایی مشتریالگوی بلوغ مدیریت دانایی مشتری
-
10.
نویسنده : شریفی، ماندانا ؛ انصاری، آذرنوش ؛ نویسنده مسئول : صنایعی، علی ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1401، دوره چهاردهم - شماره 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 254 تا 275 )
کلیدواژه ها:تجارت الکترونیک B2Cخلق ارزش سازمانیمدیریت دانش مشتریمشتریدانشفناوری اطلاعاتمشتریانابعاد مدیریت دانش مشتری
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (11 مقاله)
- الف (5 مقاله)
- علمی-پژوهشی (4 مقاله)
- ج (1 مقاله)
- د (1 مقاله)