کلیدواژه مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی / (9 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : اکبری مهرآباد، مرتضی ؛ نویسنده : اکبری مهرآباد، محمود ؛
مجله:چشم انداز حسابداری و مدیریت»تابستان 1402، دوره ششم - شماره 82 (جلد دوم) (15 صفحه - از 121 تا 135 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکیآژانس های مسافرتیرفتارهای خریدارمدیریت چرخه عمر محصولمدیریت بازخورد مشتری
-
2.
نویسنده : فلاح، عاطفه ؛ لطفی، محسن ؛ نویسنده مسئول : حسینی، سید محمدحسن ؛
مجله:نوآوری و ارزش آفرینی»پاییز و زمستان 1401 - شماره 22 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 47 تا 62 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریمدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکینوآوری سازمانیمدیریت دانش مشتریسازمان های خدماتی دولتی
-
3.
نویسنده : نجمی، مهدیه ؛ نویسنده مسئول : بهروزنیا، علیرضا ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1401 - شماره 86 (11 صفحه - از 681 تا 691 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکیعملکرد بازاریابیظرفیت اشتراک دانش مشتریتوسعه نوآوری محصول
-
4.
نویسنده : فارسیان، فاطمه ؛
مجله:حقوق و مطالعات سیاسی»زمستان 1400 - شماره 4 (19 صفحه - از 311 تا 329 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکیبانکداری الکترونیکیتصمیمات مشتری
-
5.
نویسنده : عباس پور، نگین ؛
مجله:نخبگان علوم و مهندسی»آذر 1399 - شماره 26 (13 صفحه - از 19 تا 31 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکیمزایاکاربردهاضرورتهانظام بازاریابی نوین
-
6.
نویسنده : قرهباغی، جمالالدین ؛
همایش:همایش ملی رویکردهای نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای»مجموعه مقالات همایش ملی رویکردهای نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای رتبه ملی (10 صفحه - از 1280 تا 1289 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی حفظ مشتری رضایت مشتری عملکرد کسب و کار
-
7.
نویسنده : درینی، ولی محمد ؛ صادقی، حمیده ؛ نامدار جویمی، احسان ؛
مجله:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»تابستان 1397 - شماره 20 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 63 تا 77 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریمدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکیکیفیت خدمات الکترونیکیلوازم ورزشیمشتریان الکترونیکی
-
8.
نویسنده : لک، بهزاد ؛ نویسنده مسئول : رضایی نور، جلال ؛
مجله:پژوهش های مدیریت انتظامی»پاییز 1395، سال یازدهم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 441 تا 474 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکیعوامل اساسی موفقیتمدیریت دانش مشتریرسانههای اجتماعیارزیابی بلوغ
-
9.
نویسنده : علی احمدی، علی رضا ؛ خلجی علیایی، لیلا ؛
مجله:مدیریت فردا»بهار و تابستان 1385 - شماره 13 و 14 ISC (6 صفحه - از 61 تا 66 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریمدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکیانبار داده و داده کاویسیستم مدیریت ارتباط با مشتریاطلاعاترضایت مشتریمشتریانفیلدبازارکاربر
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (2 مقاله)
- ملی (1 مقاله)
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)