کلیدواژه luxury Brands / (6 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : ایمانخان، نیلوفر ؛ رحیم زاده اسفروشان، محمد ؛ نویسنده مسئول : فتاحی، مجید ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»زمستان 1402، سال هجدهم - شماره 61 رتبه: A+ (15 صفحه - از 88 تا 102 )
کلیدواژه ها:نظریه داده بنیادبرندهای لوکسبرند مقلدکسب و کارهای اینترنتی
-
2.
نویسنده مسئول : نوروزی، حسین ؛ نویسنده : خدامی، سهیلا ؛ جلالی، سیدسجاد ؛
مجله:مدیریت برند»تابستان 1402 - شماره 34 رتبه: الف/ISC (27 صفحه - از 47 تا 73 )
کلیدواژه ها:بازاریابی رسانههای اجتماعیبرندهای لاکچریارزش ویژه برندپاسخ مشتریبرنـدرســانه هــای اجتمــاعی
-
3.
نویسنده مسئول : Tarighi، Rasoul ؛ نویسنده : Zameni، Alireza ؛ Salehi Rostami، Maliheh ؛
مجله:Humanistic Approach to Sport and Exercise Studies»Spring 2023, Volume 3 - Number 2 (11 صفحه - از 490 تا 500 )
کلیدواژه ها:Driversbrand equityluxury Brandsbuyers' behaviors
-
4.
نویسنده : Samar E. ALasmar ؛ Manzar Ahmed ؛ Saima Khan ؛
مجله:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»july 2021, Volume 18 - Number 16 (8 صفحه - از 277 تا 284 )
کلیدواژه ها:genderluxury BrandsLuxury Apparel ProductsPsychological Behaviours
-
5.
نویسنده : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ نویسنده مسئول : نائلی، مریم ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»بهار 1399، دوره بیست و چهارم - شماره 1 رتبه: ب/ISC (25 صفحه - از 33 تا 57 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه مشتریبرندهای لوکستجربه برندارزش ویژه نگرشفعالیت بازاریابی رسانه اجتماعیارزش ویژهارزش ویژه برآوردیمشتریانارزش ویژه رابطه
-
6.
نویسنده مسئول : بشیرپور، مهدی ؛ نویسنده : محمدیان، محمود ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»بهمن و اسفند 1398- شماره 99 رتبه: ج/ISC (22 صفحه - از 29 تا 50 )
کلیدواژه ها:نظریه وبلنبازاریابی مصرف تظاهریبرندهای لوکسمصرف تظاهری