Winter and Spring 2022, Volume 6 - Number 1 رتبه الف (وزارت علوم)
-
نویسنده مسئول : Sadeghi، Somayeh ؛ نویسنده : Maftoon، Parviz ؛ Yazdani Moghadam، Masood ؛
(21 صفحه - از 7 تا 27 )
-
نویسنده مسئول : Hemmati، Fatemeh ؛ نویسنده : Mortazavi، Mahboobeh ؛ Sharifi، Rouhollah ؛
(19 صفحه - از 53 تا 71 )
کلیدواژه ها:Self-assessmentPeer-AssessmentTeacher-AssessmentOrganizational knowledgePragmatic knowledge
-
نویسنده مسئول : Bagheri Nevisi، Reza ؛ نویسنده : Alasadi، Zeinab ؛
(21 صفحه - از 73 تا 93 )
کلیدواژه ها:genderCultural intelligenceEFL Teachersemotional intelligenceteacher burnout
-
Investigating Iranian EFL Learners' Negotiation Types in Writing with Different Scaffolding Patterns
نویسنده مسئول : Mohammadzadeh، Aysheh ؛ نویسنده : Ahour، Touran ؛ Saeidi، Mahnaz ؛
(16 صفحه - از 95 تا 110 )
کلیدواژه ها:EFL learnerssymmetrical scaffoldingasymmetrical scaffoldingCollaborative writingNegotiation Types
-
نویسنده مسئول : Arabzamani، Samira ؛ نویسنده : Arabmofrad، Ali ؛ Rajabi Esterabadi، Ali ؛
(25 صفحه - از 111 تا 135 )
کلیدواژه ها:grounded theoryThematic AnalysisIranian EFL Teacherstechnology integrationTeacher’s Perception
-
نویسنده مسئول : Nourinezhad، Sepideh ؛ نویسنده : Hadipour Fard، Ehsan ؛ Bavali، Mohammad ؛
(22 صفحه - از 161 تا 182 )
کلیدواژه ها:Self-efficacyWriting PerformanceTraditional InstructionWriting self-efficacyFlipped instruction
-
نویسنده مسئول : Afzali، Zahra ؛ نویسنده : Izadpanah، Siros ؛
(21 صفحه - از 183 تا 203 )
-
نویسنده مسئول : Abassy Delvand، Shahin ؛ نویسنده : Mashhadi Heidar، Davood ؛
(20 صفحه - از 205 تا 224 )
کلیدواژه ها:EFLZone of Proximal Development (ZPD)group dynamic assessmentComputer-Assisted Language Learning (CALL)listening comprehension ability
-
نویسنده مسئول : Asadzadeh Maleki، Nafiseh ؛ نویسنده : Zoghi، Masoud ؛ Asadi، Nader ؛
(21 صفحه - از 225 تا 245 )
کلیدواژه ها:Academic AchievementAcademic self-conceptStructural Equation Modelteacher-student interactioncorrelation research design
-
نویسنده مسئول : Samadi، Eskandar ؛ نویسنده : Karimi، Mohammad Nabi ؛ Babaii، Esmat ؛
(15 صفحه - از 247 تا 261 )
کلیدواژه ها:semanticsPrimingnative Farsi speakersAmbiguity ResolutionRC Attachment Preference