زمستان 1383 - شماره 47
-
سخنران : حسینی خامنه ای، سید علی ؛ خاتمی، سید محمد ؛ برادران شرکاء، حمیدرضا ؛
(3 صفحه - از 4 تا 6 )
کلیدواژه ها:رهنمودهاارتقای کیفیتسازمان مدیریت و برنامهریزی کشوراسلامیدولتنظام جمهوری اسلامی
-
نویسنده : ریاحی، بهروز ؛
(10 صفحه - از 7 تا 16 )
کلیدواژه ها:کارکنانعملکردسازمانارزیابی عملکرد سازمانمدیریت مبتنی بر عملکرد
-
نویسنده : قربانی، محمد جواد ؛ نوری، محمد ؛
(20 صفحه - از 17 تا 36 )
کلیدواژه ها:تعالی سازمانیمدل تعالی سازمانیمشتریمدلکارکنانمدیریتکیفیتخودارزیابیمشتریانمدیریت کیفیت
-
نویسنده : اولیایی، محمود ؛
(16 صفحه - از 37 تا 52 )
کلیدواژه ها:سیستممشتریمدیرانسازمانمدیریتسیستمهای مدیریتفرایندهاطرحریزی
-
نویسنده : شاهین، آرش ؛ عامری گلستان، داود ؛ صارمی، بابک ؛
(18 صفحه - از 53 تا 70 )
کلیدواژه ها:مشتریکارکنانSERVQUALکیفیتخدماتمشتریانامتیازقابلیت اطمینانانتظارات
-
نویسنده : جلوداری ممقانی، بهرام ؛
(20 صفحه - از 71 تا 90 )
کلیدواژه ها:مدیریتمدیریت کیفیتکارکنانسازمانمشتریبهبودسیستمهای مدیریت کیفیتمشتریانمدیریت ارشد
-
نویسنده : منوریان، عباس ؛
(28 صفحه - از 91 تا 118 )
کلیدواژه ها:کارکنانآموزشمدیریت کیفیت جامعکیفیتمهندسی مجددمهندسی مجدد کسبوکارمدیرانسازمانمشتریانفنون
-
نویسنده : کسایی، میترا ؛
(16 صفحه - از 119 تا 134 )
کلیدواژه ها:ﻋﻤﻠﻜﺮد
کارکنانعملکرد کارکنانکیفیت زندگی کاریکیفیت زندگمدل اچیوكيفيت زندگى كارى
معيار والتونمدل اچيو1ارزشيابى -
نویسنده : جهان بین، افشین ؛ صدوقی، سام ؛ گودرزی نژاد، بابک ؛
(26 صفحه - از 145 تا 170 )
کلیدواژه ها:مدیرانسازمانسیستمکارکنانمعضلاتطراحیاستانداردزمان
-
نویسنده : پسران قادر، مجید ؛
(4 صفحه - از 183 تا 186 )
کلیدواژه ها:کارکنانکیفیتهتلمیهمانرضایت مشتریمدیریت کیفیت فراگیر
-
معرف : بخشی، مصطفی ؛
(5 صفحه - از 187 تا 191 )
کلیدواژه ها:استانداردمهندسی ارزشارزشمتدولوژیعملکردهزینهسیستمکتاب
-
معرف : پرویزراد، پیمان ؛ مهریان، ثمانه ؛
(11 صفحه - از 192 تا 202 )
کلیدواژه ها:کارت امتیازی متوازنکتابشش سیگماتحولسازمانمدیریت کیفیتمهندسی مجدد