پاییز 1390 - شماره 13
بررسی تأثیر ویژگی های سازمانی بر فرایند پذیرش مدیریت ارتباط با مشتری - مورد مطالعه: خودروهای وارداتی شهر مشهد -
نویسنده : ناظمی، شمس الدین؛ مرتضوی، سعید؛ امیر رضوی، پگاه؛
(24 صفحه - از 25 تا 48 )
بررسی نقش واگذاری شرکت های دولتی در افزایش سودآوری و بازدهی آنها
نویسنده : اعزازی، محمد اسماعیل؛ فرخی استاد، مجتبی؛ فرخی استاد، مصطفی؛
(24 صفحه - از 49 تا 72 )
مدل تصمیم گیری گروهی چند معیاره فازی برای غربال سازی عوامل استراتژیک ماتریس SWOT
نویسنده : خورشید، صدیقه؛ مهرگان، محمدرضا؛ رنجبر، رضا؛
(22 صفحه - از 73 تا 94 )
بررسی عوامل تسهیل کننده مدیریت دانش در سازمان مدیریت بحران
نویسنده : نکودری، مریم؛ یعقوبی، نور محمد؛
(26 صفحه - از 95 تا 120 )
بررسی رابطه کارآفرینی سازمانی و عملکرد تجاری شرکت پتروشیمی تبریز
نویسنده : ابراهیم پور، حبیب؛ صالحی صدقیانی، جمشید؛ خلیلی، حسن؛
(18 صفحه - از 121 تا 138 )
شناسایی و تبیین مدل رفتارهای شهروندی سازمانی در سازمان های دولتی
نویسنده : حسینی، حسین؛ حضرتی، محمود؛
(18 صفحه - از 139 تا 156 )