پاییز 1393، سال هفتم- شماره 25
تحلیل اثرات مدیریت دانش بر نگرش و رفتار سرمایهگذاران
(30 صفحه - از 5 تا 34 )
سنجش اثربخشی به کارگیری تلفن همراه در آموزشهای رفتاری
(22 صفحه - از 35 تا 56 )
سرمایه فکری ، قابلیت یادگیری سازمانی و کارایی عملکرد توسعه محصول جدید در صنعت خودرو
(18 صفحه - از 57 تا 74 )
تحلیل استراتژیک توسعه کارآفرینی در صنایع شیلاتی استان بوشهر با رویکرد ترکیبی SWOT-AHP
(22 صفحه - از 97 تا 118 )
استفاده از مدل LRFM برای بخشبندی مشتریان براساس ارزش چرخه عمر آنها
(22 صفحه - از 119 تا 140 )
طراحی ساختار سازمانی تحت محیط فازی تصمیم گیری گروهی (مطالعه موردی: یکی از مراکز تحقیقاتی صنعت هوایی)
(26 صفحه - از 141 تا 166 )
بررسی تأثیر فرسودگی شغلی و اعتیاد به کار بر تعهد سازمانی
(22 صفحه - از 167 تا 188 )