پاییز 1394 - شماره 29
قوم نگاری: استراتژی برای فهم فرهنگ سازمانی
نویسنده : رمضانی، یوسف؛ رحیم نیا، فریبرز؛ مرتضوی، سعید؛ ملک زاده، غلامرضا؛
(22 صفحه - از 5 تا 26 )
بررسی رابطه بین اعتماد برند و رفتار شهروندی برند با توجه به نقش میانجی تعهد برند در حوزه کارآفرینی
نویسنده : ضیاء، بابک؛
(16 صفحه - از 27 تا 42 )
شناسایی چالش های مدیریت فرهنگ سازمانی و ارائه روش های مدیریت آنها در شرکت های هلدینگ
نویسنده : محمداسماعیلی، ندا؛ قلی پور، آرین؛
(28 صفحه - از 43 تا 70 )
شناسایی و اولویتبندی شکافهای خدماتی موجود در بیمارستانهای شهر تهران با استفاده از استانداردهای کنوریز
نویسنده : تاج زاده نمین، ابوالفضل؛
(16 صفحه - از 71 تا 86 )
شناسایی و اولویت بندی استراتژی های بازاریابی و فروش شرکت سیمان سیستان
نویسنده : رشیدی، محبوبه؛ روشن، سید علیقلی؛
(20 صفحه - از 87 تا 106 )
رتبه بندی اولویت های سرمایه گذاری صنعتی در استان سیستان و بلوچستان
نویسنده : الوندی زاده، اسدالله؛ پهلوانی، مصیب؛ سید الحسینی، سید مسلم؛
(24 صفحه - از 107 تا 130 )
تبیین رابطه بین سیستم های اطلاعات منابع انسانی و اثربخشی مدیریت منابع انسانی
نویسنده : کشته گر، عبدالعلی؛ شکوهی، جواد؛
(22 صفحه - از 131 تا 152 )
تحلیل نقش مکانیزم های یادگیری سازمانی در رفتار اشتراک دانش
نویسنده : خالق خواه، علی؛ ابراهیم پور، حبیب؛ سید کلان، سید محمد؛
(28 صفحه - از 153 تا 180 )