تابستان 1393، دوره ی 3 - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
اثربخشی برنامهی تمرین رایانهای شناختی بر عملکرد حافظهی فعال دیداری-فضایی دانشآموزان با مشکلات ریاضی
(19 صفحه - از 6 تا 24 )
کلیدواژه ها: تمرین رایانهای شناختی حافظهی فعال دیداری- فضایی مشکلات ریاضی
-
بررسی شیوع اختلال نارساییتوجه/بیش فعالی و همبودی آن با اختلال یادگیری در دانشآموزان دبستانی
(19 صفحه - از 25 تا 43 )
کلیدواژه ها: اختلال یادگیری شیوع اختلال نارساییتوجه/بیشفعالی همبودی
-
مقایسهی انگیزش تحصیلی و اشتیاق به مدرسه در دانشآموزان با و بدون نارساخوانی
(15 صفحه - از 44 تا 58 )
کلیدواژه ها: نارساخوانی انگیزش تحصیلی اشتیاق به مدرسه
-
مقایسهی تسلط نیمکرههای مغزی A، B، C و D دانشآموزان عادی و ناتوان یادگیری
(21 صفحه - از 59 تا 79 )
کلیدواژه ها: ناتوانی یادگیری تسلط نیمکرههای مغزی
-
مقایسهی انسجام مرکزی در کودکان با نارساخوانی، نارسانویسی، نارسایی در حساب و کودکان عادی
(19 صفحه - از 80 تا 98 )
کلیدواژه ها: نارساخوانی نارسانویسی ناتوانیهای یادگیری انسجام مرکزی نارسایی در حساب
-
مقایسهی نیمرخ کارکردهای اجرایی و توجه کودکان عادی وکودکان دچار ناتوانیهای یادگیری
(13 صفحه - از 99 تا 111 )
کلیدواژه ها: کارکردهای اجرایی ناتوانیهای یادگیری توجه
-
مقایسهی عملکرد حافظهی فعال و نگهداری توجه دانشآموزان با و بدون ناتوانیهای یادگیری
(12 صفحه - از 112 تا 123 )
کلیدواژه ها: ناتوانیهای یادگیری آزمون عملکرد پیوسته حافظهی فعال نگهداری توجه آزمون اِن بک
-
نقش سبکهای دلبستگی و کیفیت زندگی در پیش بینی بهزیستی روانشناختی نوجوانان مبتلا به ناتوانیهای یادگیری
(19 صفحه - از 124 تا 142 )
کلیدواژه ها: کیفیت زندگی ناتوانیهای یادگیری بهزیستی روانشناختی سبکهای دلبستگی