تابستان 1392 - شماره 7 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
مقایسه ی نیم رخ جنسیتی اختلالات روان پزشکی هم بود با اختلال خواندن - مطالعه ی کیفی -
نویسنده : حاتمی، محمد ؛ احمدیان، علی رضا ؛ حسن آبادی، حمیدرضا ؛
(22 صفحه - از 6 تا 27 )
کلیدواژه ها: اختلال خواندن اختلالات روان پزشکی هم بودی نیم رخ جنسیتی
-
شیوع اختلالات ریاضی در دانش آموزان کلاس های دوم و چهارم ابتدایی شهرستان اراک و راه های کاهش آن
نویسنده : خدادادی، جمیله ؛ موسوی پور، سعید ؛
(17 صفحه - از 28 تا 44 )
کلیدواژه ها: اختلالات یادگیری اختلال ریاضی پای هی تحصیلی
-
اثر بخشی آموزش مبتنی بر هوش های چند گانه ی گاردنر بر میزان خطاهای املای دانش آموزان با ناتوانی یادگیری پایه ی سوم ابتدایی شهر اصفهان
نویسنده : رنجبری، فهیمه ؛ ملک پور، مختار ؛ فرامرزی، سالار ؛
(16 صفحه - از 45 تا 60 )
کلیدواژه ها: ناتوانی یادگیری ناتوانی یادگیری املا هوشهای گاردنر
-
فرا تحلیل اثر بخشی مداخلات روان شناختی و آموزشی بر بهبود عملکرد تحصیلی دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری ریاضی
نویسنده : شمسی، عبدالحسین ؛ عابدی، احمد ؛ صمدی، مریم ؛ احمدزاده، مریم ؛
(21 صفحه - از 61 تا 81 )
کلیدواژه ها: فراتحلیل ناتوانی یادگیری ریاضی مداخلات روان شناختی و آموزشی
-
مقایسه ی سبک های یادگیری، ویژگی های شخصیتی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری
نویسنده : صبحی قراملکی، ناصر ؛ حاجلو، نادر ؛ غلام زاده، حانیه ؛
(21 صفحه - از 82 تا 102 )
کلیدواژه ها: ویژگیهای شخصیتی ناتوانی یادگیری سبکهای یادگیری
-
مقایسه اثر بخشی نورفیدبک و روش چندحسی فرنالد بر هوش کودکان مبتلا به اختلال نارساخوانی
نویسنده : فتح اله پور، لیلا ؛ بابا پور خیرالدین، جلیل ؛ مهدویان، هوشنگ ؛ بافنده قراملکی، حسن ؛
(21 صفحه - از 103 تا 123 )
کلیدواژه ها: نارساخوانی فرنالد و نوروفیدبک و الکتروآنسفالوگرافی
-
مقایسه ویژگی های رفتاری و رشد اجتماعی کودکان با و بدون ناتوانی یادگیری
نویسنده : کافی، موسی ؛ زینعلی، شینا ؛ خسرو جاوید، مهناز ؛ میاه نهری، فریده ؛
(16 صفحه - از 124 تا 139 )
کلیدواژه ها: ناتوانی یادگیری رشد اجتماعی ویژگی های رفتاری
-
اثر بخشی بازی درمانی گروهی به شیوه ی شناختی رفتاری بر کاهش مشکلات رفتاری کودکان مبتلا به اختلال خواندن
نویسنده : ملک، مریم ؛ حسن زاده، رمضان ؛ تیرگری، عبدالحکیم ؛
(14 صفحه - از 140 تا 153 )
کلیدواژه ها: مشکلات رفتاری اختلال خواندن بازی درمانی
-
مقایسه ی اثر بخشی آموزش پذیرش / تعهد با آموزش تنظیم هیجان بر سازگاری دانش آموزان دارای اختلال ریاضی
نویسنده : نریمانی، محمد ؛ عباسی، مسلم ؛ ابوالقاسمی، عباس ؛ احدی، بتول ؛
(23 صفحه - از 154 تا 176 )
کلیدواژه ها: سازگاری اختلال ریاضی پذیرش و تعهد و تنظیم هیجان