پاييز 1391 - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
مقایسه عملکرد استروپ در دانش آموزان دارای اختلال یادگیری با دانش آموزان عادی
نویسنده : نریمانی، محمد ؛ پوراسمعلی، اصغر ؛ عندلیب کورایم، مرتضی ؛ آقاجانی، سیف الله ؛
(21 صفحه - از 138 تا 158 )
-
مقایسه ی تاب آوری، رضایت زناشویی و سلامت روان در والدین با کودکان دارای ناتوانی یادگیری و عادی
نویسنده : میکائیلی، نیلوفر ؛ گنجی، مسعود ؛ طالبی جویباری، مسعود ؛
(18 صفحه - از 120 تا 137 )
-
مقایسه ی رفتارهای کمک طلبی تحصیلی در دانش آموزان عادی و دانش آموزان دارای ناتوانی یادگیری ریاضی
نویسنده : محمودیان، حسن ؛ صفری، هادی ؛ آقایی، حدیث ؛ رضوانیفر، شیرین ؛ میرمحمدتبار، سید عبدالله ؛
(13 صفحه - از 107 تا 119 )
-
اثربخشی آموزش توجه بر عملکرد ریاضی دانش آموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی
نویسنده : عابدی، احمد ؛ پیروز زیجردی، معصومه ؛ یارمحمدیان، احمد ؛
(15 صفحه - از 92 تا 106 )
-
مقایسه ی عملکرد کودکان با و بدون اختلالات یادگیری در آزمون دیداری – حرکتی بندرگشتالت
نویسنده : صدیقی ارفعی، فریبرز ؛ تمنایی فر، محمد رضا ؛ دشتبان زاده، سمیه ؛
(14 صفحه - از 78 تا 91 )
-
اثربخشی خودآموزی کلامی بر بهبود سازگاری اجتماعی دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری
نویسنده : خانخانی زاده، هنگامه ؛ باقری، سحر ؛
(10 صفحه - از 43 تا 52 )
-
نارسایی های پردازش اطلاعات حسی در کودکان مبتلا به ناتوان یهای یادگیری
نویسنده : بشرپور، سجاد ؛ عیسی زادگان، علی ؛ احمدیان، لیلا ؛
(18 صفحه - از 25 تا 42 )
-
اثربخشی برنامه ی تلفیقی روانی - آموزشی بر سبک تبیین بدبینانه ی دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری
نویسنده : اصلانی، جلیل ؛ علیزاده، حمید ؛ ابراهیمی قوام آبادی، صغری ؛ فرخی، نور علی ؛
(19 صفحه - از 6 تا 24 )