زمستان 1393، دوره ی 4 - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
اثربخشی آموزش یادگیری خودتنظیمی بر خودکارآمدی و رضایت از زندگی در دانشآموزان دارای اختلال ریاضی
نویسنده : ابوالقاسمی، عباس ؛ برزگر، سبحان ؛ رستم اوغلی، زهرا ؛
(16 صفحه - از 6 تا 21 )
کلیدواژه ها: رضایت از زندگی خودکارآمدی اختلال ریاضی آموزش یادگیری خودتنظیمی
-
اثربخشی روشهای نوروسایکولوژیکی در افزایش درک مطلب دانشآموزان نارساخوان تحولی
نویسنده : بابا پور خیرالدین، جلیل ؛ پور شریفی، حمید ؛ حامدی، زهرا ؛
(16 صفحه - از 22 تا 37 )
کلیدواژه ها: درک مطلب نارساخوانی تحولی روشهای نوروسایکولوژیکی
-
اثربخشی آموزش حرکات ورزش ایروبیک بر بهبود کارکردهای اجرایی و توجه کودکان با ناتوانیهای یادگیری عصب- روانشناختی
نویسنده : عابدی، احمد ؛ کاظمی، فرشته ؛ شوشتری، مژگان ؛
(17 صفحه - از 38 تا 54 )
کلیدواژه ها: ناتوانی یادگیری کارکردهای اجرایی توجه ورزش ایروبیک عصب روانشناختی
-
کارایی تشخیصی آزمون هوشی وکسلر کودکان در تشخیص زودهنگام مبتلایان به ناتوانی یادگیری خاص
نویسنده : عطادخت، اکبر ؛ یعقوبی، ولی ؛ بشرپور، سجاد ؛ زارع، رقیه ؛
(15 صفحه - از 55 تا 69 )
کلیدواژه ها: اختلال یادگیری ناتوانی یادگیری مقیاس هوشی وکسلر
-
مقایسهی روایی تشخیصی نسخهی نوین هوشآزمای تهران ـ استانفورد بینه و نسخهی چهارم مقیاس هوش وکسلر کودکان در ناتوانی یادگیری
نویسنده : فرید، فاطمه ؛ کامکاری، کامبیز ؛ صفاری نیا، مجید ؛ افروز، ستوده ؛
(14 صفحه - از 70 تا 83 )
کلیدواژه ها: ناتوانی یادگیری روایی تشخیصی نسخهی چهارم مقیاس هوش وکسلر کودکان نسخه نوین هوش آزمای تهران- استانفورد بینه
-
مقایسهی اثر بخشی سه شیوهی آموزش مستقیم، مبتنی بر رایانه و ترکیبی بر کاهش مشکلات املای دانشآموزان دارای اختلال املا نویسی
نویسنده : مولودی، عابد ؛ کریمی، بهروز ؛ خرم آبادی، یدالله ؛ سلیمانی، اسماعیل ؛
(16 صفحه - از 84 تا 99 )
کلیدواژه ها: آموزش مستقیم رایانه و آموزش ترکیبی
-
اثربخشی آموزش برنامهی دانش و مهارت فراشناخت جاگر بر عملکرد خواندن دانشآموزان با ناتوانی یادگیری خواندن
نویسنده : نریمانی، محمد ؛ جلالی نژاد، راضیه ؛ شعرباف زاده، عادله ؛ اژدری، زمان ؛
(21 صفحه - از 100 تا 120 )
کلیدواژه ها: ناتوانییادگیری خواندن دانش و مهارت فراشناخت عملکرد خواندن برنامه جاگر